استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز امروز از ساعت ۱۵:۳۰ میهمان تیم پرستاره تراکتورسازی است. سرخپوشان که به همراه سرمربی جدیدشان به یک برتری و یک تساوی در نیم فصل دوم رسیده‌اند تلاش می‌کنند تا با عبور از شاگردان وینفرد شفر بتوانند کماکان در کورس مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم باقی بمانند.

اما برای استقلال تهران فضای مناسبی محیا شده تا ضمن حفظ آمار موفق شکست ناپذیری برای دومین بار در فصل جاری تراکتورسازی را شکست بدهند. آبی‌ها در هفته سوم لیگ در ورزشگاه آزادی و دور از جو عجیبی که بین طرفداران دو تیم موجود بود با سه گل تیم تحت هدایت جان توشاک را شکست دادند و به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند.

تیمی که با وینفرد شفر رفته رفته توانسته از میانه‌های جدول به حوالی مدعیان برسد و اکنون در تعقیب تیم‌های بالای جدول باشد، بعد از شکست یک بر صفر برابر سپاهان در آبان‌ماه تا به امروز به سه تساوی و چهار برد در مسابقات لیگ دست یافته‌اند و شکست ناپذیری آنها ۱۱۲ روز می‌گذرد. شفر و شاگردانش که دو امتیاز پایین‌تر از تراکتور قرار دارند در صورتی که از ورزشگاه یادگار برنده خارج شوند با ۳۱ امتیاز به رتبه چهارم و ۶ امتیازی صدر جدول که در اختیار پرسپولیس قرار گرفته می‌رسند.

با نظر وینفرد شفر در این مسابقه سید مهدی رحمتی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، امید نورافکن، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی ترکیب اصلی آبی پوشان را تشکیل می‌دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.