این دیدار از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادن آغاز شد و تیم سپید رود که این روزها برای بقا در لیگ برتر می جنگند، در دقیقه ۳۰ با ضربه «میثم فردوسی» که در شلوغی دروازه حریف صاحب موقعیت شد بود، به گل رسید.

شاگردان «نادر دست نشان» سرمربی تیم سپید رود که به تازگی به جای «علی کریمی» سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، برای حفظ نتیجه تلاش کردند تا در ادامه یاران «پائولو سرجیو» سرمربی تیم نفت برای فرار از شکست حملات متوالی بر روی دروازه تیم شمالی، طراحی کنند.

بازیکنان نفت ۲ فرصت مسلم گلزنی را با ضربات «میلاد جهانی» از دست دادند تا نیمه نخست با برتری سپیدرود خاتمه یابد.

در نیمه دوم آبادانی ها بازی را هجومی آغاز کردند تا در دقیقه ۵۳ سرانجام «جهانی» مزد تلاش های خود را در این بازی بگیرد و ارسال زیبای او را «حامد پاکدل» که فقط ۷ دقیقه از زمان حضور در زمین می گذشت، با ضربه سر به گل تساوی تبدیل کند.

هرچند دو تیم تا پایان دیدار برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند و موقعیت هایی نیز بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند، ولی واکنش خوب «شهاب گردان» گلر تیم صنعت نفت و «کوروش ملکی» دروازه بان تیم سپیدرود مانع فرو ریختن دوباره دروازه ها شد تا تساوی یک بر یک پایان بخش این دیدار باشد.

با این تساوی تیم صنعت نفت با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند و سپیدرود نیز با ۱۳ امتیاز و حفظ جایگاه پانزدهمی خود همچنان باید برای بقاء در لیگ برتر باید تلاش کند.

**ترکیب صنعت نفت:

شهاب گردان، سید مهدی قریشی، عقیل کعبی، فردین عابدینی،سیروان قربانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی(محمدرضا غبیشاوی)، طالب ریکانی(رضا جبیره)، میلاد جهانی، جاناتان بالوتلی(حامدپاکدل) و موکامبو کانجی.

**ترکیب سپید رود:

کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میلاد شیخ سلیمانی، ابراهیم لطفی، امیرمنصوریان(محمد سلیمان علیزاده)، میثم تهیدست، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی (علی قربان زاده)، مهرداد بایرامی، حسین شنانی و محمد غلامی.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.