در تازه‌ترین آمار فروش هفتگی آثار در حال اکران همچنان فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» با اختلاف بسیار نسبت به دیگر آثار در صدر ‍پُرفروش‌های هفته قرار دارد.

این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی که بعد از شش سال روی پرده نقره‌ای را دیده است در سومین هفته اکران خود ۶۶۶ میلیون تومان فروخته است.

فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» که حالا سینماهای حوزه هنری از اکران آن سر باز زده اند بعد از ۳ هفته نمایش در ۱۰۱ سالن سینما در مجوع ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان فروخته است.

در این فیلم هنرمندانی چون شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» آمده که «منیر» پیرزنی است که تمام اعضای خانواده اش در یک قرن اخیر تاریخ ایران، درگیر مبارزات سیاسی بوده‌اند و حالا او با چالشی بزرگ درباره اتفاقات سال ۸۸ مواجه شده است.

اما فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی که اکران آن را باید به دو بخش قبل و بعد از جشنواره فیلم فجر تقسیم کرد این هفته با فروش ۴۷۶ میلیون تومانی در رده دوم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است.

این فیلم در مجموع ۶ هفته نمایش در ۱۰۴ سالن سینما، فروش ۳ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان را تجربه کرده است.

فیلم سینمایی «پارادایس» درباره طلبه‌ای جوان و دوست اوست که در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا می‌شوند و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند.

جواد عزتی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان تیم بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی «هت تریک» به کارگردانی رامتین لوافی و نیز این هفته با ۳۴۹ میلیون تومان فروش به رده چهارم پرفروش‌های هفته رسیده است.

این فیلم به تهیه کنندگی مجید مطلبی بعد از دو هفته نمایش در ۹۷ سالن سینما در مجوع نیز به فروش یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومانی رسیده است.

در این فیلم ‍‍پُ‍ربازیگر هنرمندانی چون امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند، همایون ارشادی، کیانا دریابک، علیرضا دیلمی، عبدالله احسانی، بشیر اصلانیان، نیما ابراهیمی، مارال بالایی، داود سلیمانی، مینا سلیمی، نازنین رادپی، آرش شریفی، هستی سبحانی‌زاده، تورج الوند و رضا دودانگه بازی می کنند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «هت تریک» آمده است: فرزاد یه تن لشه که نمی‌دونی با مشت بزنی تو دهنش یا بغلش کنی. زنش و دوست فابریکش کیوان، تنها کسایی هستن که می‌تونن تحملش کنن. یه شب بعد از مهمونی، میخوان دسته جمعی برگردن خونه، ولی کسی نمیدونه این دفعه فرزاد چه گندایی زده.

فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی نیز بعد از ۳ هفته نمایش در ۸۵ سالن سینما فروشی بهتر از ۲۷۸ میلیون تومان نداشته است.

این فیلم به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید در مجموع نیز اقبال چندانی در گیشه نداشته و فروش ۸۰۱ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

در این فیلم هنرمندانی چون نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی پور و منظر لشگری ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «جن زیبا» درباره «یدالله» است که یک سال از درگذشت همسرش می‌گذرد. او حالا غمگین شب‌ها در خانه بزرگ و قدیمی‌اش تنهاست تا این که اتفاق جدیدی برایش رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی «تخته گاز» نیز بر خلاف اسمش فروشی کاملاً آرام داشته و این هفته نیز بهتر از ۱۷۵ میلیون تومان نفروخته است.

این فیلم به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی مشترک سیدمحسن جاهد و مسعود تکیه در مجموع ۸ هفته نمایش در ۱۱۶ سالن سینما ۲ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سلیمان» قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می‌راند چرا که به هزار و یک دلیل زیر سوال قرار گرفته شده و خود او خود نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است و در این مابین فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبین به ارمغان می آورد و در این مسیر فراز و نشیب هایی را پشت سر می‌گذارد و در ایستگاه‌های مختلف خنده توقفی می‌کند.

سام درخشانی، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، الهام حمیدی، رز رضوی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، پرستو صالحی، داریوش فرهنگ، نفیسه روشن و امیرعلی تکیه بازیگران فیلم سینمایی «تخته گاز» هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.