علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

*حضرت‌پور و قاضی‌پور به وزیر خارجه: عدم موضع‌گیری قاطع و سریع وزارتخانه نسبت به مواضع دولت غاصب ارمنستان در مورد منطقه اشغالی قره‌باغ

*حاجی‌دلیگانی به وزیر تعاون: پرداخت نامناسب بسته‌های حمایتی بسیار از نیازمندان را از دریافت این بسته محروم و سیستم پاسخگویی اعلامی جهت رسیدگی به اعتراض افراد اشتباه است. به همراه سه نماینده به وزیر کشور: چرا درخصوص سوخت خودروهای سنگین و راهسازی از قبیل کامیون، لودر و بلدوزر درون شهری محدودیت سلیقه‌ای اعمال می‌شود. این مسئله باعث کاهش فعالیت پیمانکاران شده است.

*حسینی شاهرودی به اتفاق ۸ نماینده دیگر به رییس‌جمهور: دستور عاجل در پرداخت حقوق معوق بازنشستگان زحمتکش صندوق فولاد. به وزیر راه: تسریع در پرداخت معوقات حقوق کارکنان و کارگران زحمتکش شرکت تراورس راه‌آهن

*زاهدی به رییس‌جمهور و وزرای اطلاعات و صمت: به نظر می‌رسد جریان نفوذی یا ناکارآمد در نظام دولتی و اجرایی کشور برای خدشه‌دار کردن امنیت غذایی مردم تلاش می‌کنند؛ از این رو برخورد عاجل، ضروری است؛ همچنین متاسفانه روند افزایش قیمت پاره‌ای از اقلام خوراکی روزانه مردم ادامه دارد و نظارت و برخوردی با آن نمی‌شود.

*پژمانفر نماینده مشهد به وزیر جهادکشاورزی: چرا پس از دستگیری و بازداشت مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی به همراه تعدادی از معاونان و قائم مقام و مدیران کل ادارات وابسته و مدیر جهادکشاورزی مشهد و تعدادی از کارشناسان ستادی به دلیل اخلال در نظام اقتصادی بخش کشاورزی توسط قوه قضاییه، هنوز مدیرکل جدید که بتواند شرایط را سامان دهد توسط وزارتخانه منصوب نشده است؟

*ساداتی‌نژاد به رییس‌جمهور: به چه دلیل پرداخت مزایا و عیدی ایثارگران و جانبازان در سال ۱۳۹۷ قطع شده است؟

*عبداللهی به وزیر نیرو: تجدید نظر در خصوص آب سدهای شهرستان هریس

*عثمانی به وزیر نیرو: اختصاص حقابه تالاب قره‌گل بوکان از محل سد شهید کاظمی بوکان. به رییس‌جمهور: دستور به ستاد احیای دریاچه ارومیه در خصوص اختصاص حقابه تالاب‌قره‌گل بوکان

*نقوی حسینی به وزیر جهادکشاورزی: ضرورت حمایت از کشاورزان و تامین نهاده‌های کشاورزی و دامپروری

*آزادی‌خواه به وزیر صمت: نسبت به وضعیت قیمتها در بازار و همچنین شیوه توزیع گوشت قرمز در بازار نظارت جدی داشته باشید.

*الماسی به همراه چهار نماینده دیگر به وزیر ارتباطات: دلیل عدم اجرای قرارداد دائم کارکنان مراکز خدمات روستایی کشور با وجود ماده ۸۳ بخشی از وظایف دولت و آرای دیوان عدالت اداری در حمایت از شغلی ادارات کار شهرستان و عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل چیست؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.