حجت الاسلام احمدرضا حاجتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به استعفای آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، اظهار کرد: این تصمیم دل همه را به خود مشغول و نگران کرد، مردم خوزستان بیش از نیم قرن با مجاهدت و حضور آیت‌الله جزایری در فراز و نشیب‌ها آشنا هستند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر شخصیت و اهمیت آیت‌الله موسوی جزایری تصریح کرده‌اند و امیدواریم باز هم از وجود مبارک ایشان استفاده کنیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: استعفای آیت‌الله جزایری به دلیل بیماری بوده و ایشان اعلام کردند که طبق نظر خود و نظر دیگر علماء از اقامه نماز جمعه معذور هستند.

حاجتی ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد را مبارک و مهم خواند و اظهار کرد: بر اساس آمار، خدمات مردم و دادن صدقه‌ها و کمک به نیازمندان رشد ۳۰ درصدی داشته و این آمار در این شرایط بد اقتصادی بسیار مهم است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مسؤولان باید مراقب نفوذ دشمن باشند، برخی از مسؤولان و مدیران توهم دارند که مردم در شرایط سخت رهبری را تنها می‌گذارند در حالی که مردم همواره در کنار ولایت بوده و هستند.

وی افزود: انقلاب ما اکنون به بلوغ فکری رسیده و وظیفه همه ما این است که مبانی نظری امام راحل و مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهیم و جریان نفاق را به خوبی بشناسیم.

حاجتی عنوان کرد: شناخت کارزار، معرفت به نقشه راه و باور به فرمانده، سه رکن مهمی است که باید ما در این جنگ نابرابر در مقابل دشمن نسبت به آنها اهمیت بدهیم، چرا که برخی به دنبال به اشتباه انداختن محاسباتی مردم هستند.

وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه ملت ایران است، باید این بیانیه به صورت درست و کارشناسی تبیین شود و امیدواریم که در این گام دوم انقلاب ما به انقلاب جهانی امام زمان متصل شود.

امام جمعه موقت اهواز گفت: انقلاب ما با وجود اقتدار و نقاط قوت، کاستی و نقص نیز دارد. بی‌نظمی در اقتصاد و عدم نظارت از جمله این کاستی‌ها است، در برخی بخش‌ها هیچ نظارتی وجود ندارد.

حاجتی افزود: برخی از دولتمردان کماکان به اروپا و غرب امید واهی دارند، اگر به جای این امید واهی به استعداد و ظرفیت درون کشور توجه می‌شد، قطعا این مشکلات اکنون نبود.

وی عنوان کرد: عدم سامان‌دهی و مدیریت فضای مجازی با وجود دستور رهبر انقلاب از جمله نواقص و کم‌کاری‌ها است. وزیر ارتباطات باید در دادگاه پاسخگو باشد و این وزیر جوان باید جوانی و خامی را کنار بگذارد، عدم کنترل فضای مجازی باعث شد که تروریست‌ها جوانان ما در اهواز را به شهادت برسانند، انتظار ما از دادستان کل کشور این است که این مسئله را پیگیری کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.