این روزها رضا رشیدپور تقریبا استراتژیک‌ترین برنامه شبکه سه را در اختیار دارد. او که برنامه جنگ اجتماعی اش حسابی هم مخاطب گرفته به نوعی تریبون خبری مدیران شبکه سه هم شده است. از جایی که فروغی بنشیند و درباره شبکه اشمصاحبه کند تا مجالی برای احسان علی خانی و عادل فردوسی پور که از خود دفاع کنند و یا حتی فرصتی در اختیار  محسن رضایی که از زیر فشار فاجعه توئیت اشتباه عملیات فریب خود را نجات دهد ، آن هم به یاری بزرگمرد محبوبی چون سردار سلیمانی.

اما خبر تعطیلی پیش از موعد این برنامه، درحالی که پیشتر فروغی مدیر شبکه سه گفته بود رشیدپور قرار است برای شب های این شبکه هم برنامه ای سیاسی بسازد اما چنین برنامه ای در سه ماهی که فروغی گفته بودروی آنتن نرفت ، اتفاقی عجیب به نظر می رسید.

 

اما این روزها تقریبا بار اصلی جشنواره برترین های تلویزیون روی دوش برنامه رشیدپور است و آنها جدای از این برای برترین های کشور هم نظرسنجی گذاشته اند. برترین های ورزش، هنر، حوزه‌های اجتماعی و در نهایت انتخاب چهره سال کشور! کاری دشوار و البته جذاب برای مخاطبان.

شایعه از کجا آب خورد؟

درچنین شرایطی این شایعه تعطیلی برنامه رشیدپور ، شایعه ای عجیب بود که در فضای رسانه ای پیچید.

برنامه ای که مشخص است صحت ندارد و چرا مدیران جوان شبکه سه در اوج نزدیکی شان با رشیدپور برنامه ای که برند صبح های رسانه ملی شده است را تعطیل کنند؟

حتی نزدیکان به رشیدپور هم این شایعه را تکذیب می کنند اما چرا این مجری حالا خورشید را زودتر از رسیدن به عید ، از کنداکتور خارج کرده است؟

جدی ترین احتمال ، خبری است که با شروع پخش عصر جدید احسان علیخانی و حذف نام این مجری سرشناس از اجرای برنامه شب عید شبکه ۳ بر سر زبان‌ها افتاده بود.

اینکه رضا رشیدپور و تیمش جدی ترین گزینه تولید ویژه برنامه نوروزی شبکه ۳ هستند. برنامه هایی که دردو سه سال اخیر علیخانی آنها را به صورت جنگی ۲۴ ساعته اجرامی کردو پر بود از سلبریتی‌های سرشناس!

اگرچه این که چه کسی برنامه نوروز شبکه ۳ را اجرا می کند ، هنوز اعلام نشده اما با این خبر تعطیلی پیش از موعد حالا خورشید، به احتمال فراوان باید منتظر اجرای این برنامه توسط رضا رشیدپور بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.