سرهنگ محمد نادربیگی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره آگاهی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: فردی که با چادر زنانه اقدام به سرقت از منازل می‌کرد دستگیر شد.

وی افزود: این مرد 25‌ ساله با انتخاب سوژه‌های خود از شبکه‌های اجتماعی اقدام به دوستی می‌کرد و با قول ازدواج به سوژه‌های خود به کلید خانه‌های افراد دست پیدا می‌کرد و با استفاده از چادر زنانه اقدام به دزدی منازل این افراد می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه این شخص امروز صبح دستگیر شده است،گفت‌: حدود ۲۵۰ میلیون تومان ارزش اموال مسروقه بوده و این شخص تا کنون ۳ فقره سرقت انجام داده است.

 نادربیگی همچنین با بیان اینکه ۳ فقره سرقت در فردیس  و ۲ فقره سرقت در کرج که هر دو مشابه هم بوده‌اند شناسایی شده است، عنوان کرد: این سرقتها به صورت بالکن روی و درب و پنجره انجام می شده که اعضای این باند ۸ نفر بوده و تا کنون ۴ نفر آنها دستگیر شده‌اند

وی با بیان اینکه این افراد به ۲۰ فقره سرقت اقرار کرده‌اند، گفت: یکی از این سرقتها بالغ بر یک میلیارد تومان ارزش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه کیف قاپی با ماشین در کرج بسیار زیاد شده است، گفت: ۲ نفر کیف قاپ که با یک خودرو پراید اقدام به سرقت از افراد می‌کردند و اکثر سوژه های آنها خانم‌ها بودند دستگیر و پراید آنها توقیف شد.

 نادر بیگی با اشاره به اینکه این افراد ۲۰ فقره سرقت داستند و ۹ مالباخته آنها شناسایی شده است، تصریح کرد: از این افراد تعدادی گوشی و مدارک شناسایی کشف شده است.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری یک باند کلاهبرداری در کرج, گفت: این افراد یک واحد آپارتمان به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان را با جعل سند به دو نفر فروخته بودند که دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: ۴ برگ سند تک برگ و چند کارت ملی و چند سند دیگر از این افراد کشف و ضبط شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.