شجاع خلیل زاده درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر که در هوای سرد، وضع اقتصادی بد و یک بازی دشوار به پیروزی رسیدیم. همه مردم در این شرایط مشکلاتی دارند و تلاش کردیم دل آن‌ها را شاد کنم.

وی ادامه داد: ما در بین مردم زندگی می‌کنیم. وقیت مردم پول بلیت ندارند به ورزشگاه بیایند، چه می‌توان کرد؟ از مسئولان می‌خواهم پول بلیت بازی‌ها را کم کنند تا مردم بتوانند تیم‌های خود را تشویق کنند. هواداران به من پیام می‌دهند که بگویید قیمت بلیت‌ها را کاهش بدهند.

مدافع پرسپولیس یادآور شد: ما شرایط زندگی مردم را می‌بینیم. شرایط برای همه مردم است. ما تلاش می‌کنیم با تیم خودمان بهترین نتیجه را بگیریم. اگر هواداران از ما راضی باشند، به سراغ طلب‌مان هم می‌رویم.

او در واکنش به اینکه گفته بود نفت مسجد سلیمان را نمی‌شناسد، این موضوع برای او حواشی مختلف به وجود آورده است، گفت: مگر می‌شود مسجد سلیمان و مردم آنجا را نشناسنم. این مطالب حاشیه است. من هم قول دادم عصبی نشوم.

خلیل‌زاده در واکنش به رفتار بهنام برزای بعد از زدن ضربه پنالتی به پرسپولیس گفت: به بهنام گفتم این کارها را نکن. یک موقعی هواداران به خانواده کسی فحش می‌دهند. دوست ندارم بازیکن فحش ناموسی بخورد. او بازیکن خوبی است.

وی درباره مصدومیت سید جلال حسینی نیز یادآور شد: امیدوارم مصدومیت سید جلال حسینی جدی نباشد و به بازی بعد هم برسد.

مدافع پرسپولیس درباره کری خواندن هواداران سپاهان برای پرسپولیس نیز گفت: کری‌خوانی جزئی از فوتبال است. توهین نکنند، نوکرشان هم هستم. امیدوارم توهین نکنند. مردم اصفهان خیلی خوب هستند. سپاهان تیم خوبی است. امیدوارم بازی خوبی را ببینم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.