اشکان خورشیدی داور دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی روز گذشته از وینفرد شفر، سرمربی استقلال معذرت خواهی کرده است یا خیر، گفت: بخدا دیوانه شدیم از بس که به این سوال جواب دادیم. این را می‌دانید که ما حق مصاحبه نداریم اما چون این سوال درباره نحوه قضاوت نیست پاسخ می‌دهم.

خورشیدی ادامه داد: بنده به زبان انگلیسی بابت همه چیز تشکر کردم و گفتم: Thak you for everything(معنی: بابت همه چیز متشکرم.) یک تعارف بوده و تنها تشکر کردم؛ من معذرت خواهی نکردم. از این جهت تشکر کردم که کنار زمین آرام بودند و همکاری کردند. این یک مکالمه عامیانه بود و در جواب خسته نباشید ایشان، تشکر کردم. هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد و برای چندمین بار تکرار کنم که عذرخواهی نکردم.

داور فوتبال کشورمان درباره اینکه از روز گذشته باشگاه استقلال باتوجه به شادی گل اشگان دژاگه تحریک آمیز بوده و باید با کارت زرد او جریمه می‌شد تا با درنظر گرفتن خطا روی امید نورافکن از زمین مسابقه اخراج شود؛ بیان داشت: نه، ببنیید؛ من می‌گویم قضاوت برعهده کمیته داوران در این خصوص نظری نمی‌دهم. چون نمی‌توانم درباره عملکرد خودم چیزی بگویم.

خورشیدی درباره نظری که در ادامه پست صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام منتشر کرده بود، گفت: نه متاسفانه، این پیج فیک بود! من پیگیری کردم و آن بنده خدا سریعا پیجش را عوض کرد و هیچ مطلبی در فضای مجازی منتشر نکردم.

او درباره برخورد دژاگه با نورافکن در جریان بازی گفت: چرا باید اخراج می‌شد؟ خطایی بود که چون دو بازیکن نزدیک به هم بودند و ران او با ران بازیکن استقلال برخورد کرد شدت نداشت و اخطار کفایت می‌کرد.

خورشیدی در پایان اظهار داشت: بخدا از دیشب در فضای مجازی هجمه شدیدی علیه من و خانواده‌ام شدت گرفته؛ با وجود اینکه صفحه اینستاگرام به نام من نبوده به من فحاشی شد.

او درباره اینکه گفته می‌شود می‌تواند گزینه هدایت شهرآورد باشد یا خیر گفت: این تصمیم به نظر کمیته داوران بستگی دارد و آنها هر هفته تعیین می‌کنند که کدام داور باید کدام بازی را قضاوت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.