به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد امروز نیز قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم مانند روز گذشته با رشد روبرو شد.

در بازار امروز -۲۵ بهمن ۱۳۹۷ -قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۰.۱۲ درصد افزایش  به ۴,۱۰۵,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و پنج هزار) تومان رسید.

بیشتر بخوانید: قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم

۲ اتفاق مهم در بازار قیمت های امروز

*هر گرم طلای ۱۸ عیار قیمت ۳۸۱,۸۵۰ (سیصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان را تجربه کرده است.

**کاهش 2 دلاری هر اونس طلا در بازار جهانی

قیمت طلا امروز پنجشنبه 25 بهمن 1397

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار مانند دیروز با رشد قیمت روبرو شد و در بازار امروز مورخ پنجشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ قیمت هر گرم طلا ۱۸  عیار با رشد ۰.۹۷ درصدی  به ۳۸۱,۸۵۰ (سیصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۹۷ درصد از ۵۰۴,۲۱۰ (پانصد و چهار هزار و دویست و ده )  تومان به ۵۰۹,۱۳۰ (پانصد و نه هزار و یکصد و سی ) تومان رسید.هر مثقال طلا هم قیمت 1  میلیون و 654  هزار تومان (یک میلیون و ششصد و پنجاه و چهار هزار تومان) را تجربه کرد.  از طرفی در بازار جهانی قیمت هر اونس طلا با قیمت 1308.54 دلار معامله می شود که این قیمت نسبت به روز گذشته  1.99 دلار کاهش داشته است.

2

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 25 بهمن 1397

امروز قیمت دلار برخلاف رشد روزای قبل‌با افت قیمت روبرو بود.نرخ دلار که دیروز به ۱۱,۹۳۰ (یازده هزار و نهصد و سی ) تومان رسیده بود،در بازار امروز با کاهش ۰.۶۸ درصدی  به ۱۱,۸۵۰ (یازده هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید. 

همچنین قیمت یورو با ۰.۳۶ درصد کاهش نسبت به روز قبل با قیمت ۱۳,۹۰۰ (سیزده هزار و نهصد ) تومان معامله شد.

3

قیمت سکه امروز + قیمت نیم سکه و ربع سکه

امروز در بازار آزاد قیمت سکه امامی ( طرح جدید) با افزایش ۰.۳۸ درصدی از قیمت ۴,۲۷۷,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و هفتاد و هفت هزار)  تومان به قیمت ۴,۲۹۳,۵۰۰ (چهار میلیون و دویست و نود و سه هزار و پانصد ) تومان رسید همچنین قیمت سکه بهار آزادی با ۰.۱۲ درصد افزایش نسبت به قبل با قیمت ۴,۱۰۵,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و پنج هزار) تومان معامله شد..

قیمت نیم سکه امروز با افزایش ۰.۱۳ درصدی از ۲,۲۹۷,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و نود و هفت هزار)  تومان به قیمت ۲,۳۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه بهار آزادی هم یک میلیون و 403 هزار تومان ارزش گذاری شده است که نسبت به دیروز 2 هزار تومان کاهش داشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.