به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، امروز صبح چهار شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ قیمت دلار و یورو در صرافی های بانکی افزایش یافت. دلار در این صرافی ها با قیمت ۱۱ هزار و۹۳۰ تومان (یازده هزار و نهصد و سی تومان) فروخته شد.

دلار روز گذشته - ۲۳ بهمن -هم افزایش قیمت داشت اما امروز - ۲۴ بهمن - باز هم روند صعودی را طی کرد و با ۱۳۰ تومان افزایش نسبت به دیروز همراه شد. این صرافی‌ها همچنین دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان(یازده هزار و هشتصد و پنجاه تومان) خریداری کردند.

افزایش 130 تومانی قیمت دلار در صرافی های بانکی

 

قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی با 200 تومان افزایش، 13 هزار و 950 تومان (سیزده هزار و نهصد و پنجاه تومان) اعلام شد. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 850 تومان (سیزده هزار و هشتصد و پنجاه تومان) است.

صرافی های بانکی هر روزه در خیابان فردوسی از ساعت 10 صبح تا 15 تا سقف 2000 هزار دلار(دو هزار) آمریکا به متقاضیان واجد شرایط دلار عرصه می کنند. کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از شرایط دریافت ارز از صرافی های بانکی است.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های متفاوت انجام می‌دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.