کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوبه ای درباره واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس تا شهریور ۱۳۹۸ دارد.

در صورت تصویب نهایی مصوبه کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوان مکلف می شود چنانچه باشگاه استقلال و پرسپولیس امسال واگذار نشود تا شهریور ۱۳۹۸ از طریق فرابورس واگذار شود.

به گزارش ایرنا، هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه (۲۵ آذرماه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، با واگذاری شرکت های فرهنگی – ورزشی استقلال و پرسپولیس موافقت کرد.

در همین رابطه ۲۶ آذرماه امسال سازمان خصوصی سازی در فراخوانی اعلام کرد، واگذاری سهام این دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

سازمان در فراخوان خود اعلام کرد، با توجه به ابعاد اجتماعی و فرهنگی دو باشگاه استقلال و پرسولیس و حساسیت‌های موجود درخصوص واگذاری آنها و ضرورت توجه به نقطه نظرها، تجربه ها، مستندها و تحقیقات انجام شده در این زمینه، از همه صاحبنظران، استادان و دانشگاهیان، علاقه مندان و خبرگان باشگاه های یاد شده دعوت می شود پیشنهادها، مطالعات و مستندهای خود را در قالب گزارش یا مقاله، فایل الکترونیکی، فایل صوتی، مکتوب و ... درخصوص چگونگی آماده‌سازی، قیمت‌گذاری، روش واگذاری و نظارت پس از واگذاری این دو باشگاه از طریق آدرس الکترونیکی sorkhabi@ipo.ir به این سازمان ارسال و یا با شماره تلفن ۱۹-۸۸۰۸۹۹۰۱ داخلی ۲۶۲۴ تماس بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.