علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با حضور در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸  کل کشور از نزدیک در جریان روند کار این کمیسیون قرار گرفت.

لاریجانی ضمن تشکر از  اعضای کمیسیون تلفیق و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌ها که در جلسه  حضور داشتند، گفت: جمع خوبی برای بررسی بودجه دارید.به دلیل اینکه بودجه‌بندی امسال سخت است و شرایط بررسی بودجه کار زیادی می‌برد تشکر می‌کنم  که برای حل مسائل  کلان تلاش می‌کنید.

وی با بیان اینکه پیام‌های آرامش بخشی از مصوبات کمیسیون شنیده می‌شود، ادامه داد: از اینکه صادرات نفت را یک و نیم میلیون بشکه در نظر گرفتید، شما را تحسین می‌کنم و این کار عاقلانه‌ای بود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: برخی اطلاعات از سوی مسئولان داده می‌شود که با واقعیت‌ها منطبق نیست و دشمن از آن استفاده می‌کند. آمریکا می‌خواستند نفت ما را به صفر برساند که موفق نبودند و شکست خوردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه الان ما نفت خود را می‌فروشیم اگر چه همچون سال‌های گذشته قیمت نفت هم تلاطماتی دارد، افزود: باید در سالهای گذشته تلاش می‌کردیم، بودجه ما به نفت اتکای کمتری پیدا می‌کرد، زمانی فروش نفتمان ۷ میلیارد دلار بود و واقعا با سختی کشور را اداره می‌کردیم؛ بنابراین همه مسائل مربوط به تحریم‌ها نیست و نباید به دست خودمان شرایط را در بخش‌هایی سخت کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.