کمال تبریزی، کارگردان سینمای ایران که روز گذشته با انتشار یادداشتی در اینستاگرام صداوسیما را رسانه میلی دانسته بود، متن دیگری را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و صحبت‌هایش را اصلاح کرد.

5126666

این کارگردان نوشت: «این روزها مشغول یک سریال تلویزیونی هستم با فیلمنامه‌ای استثنایی از یک جوان با استعداد به نام حامد افضلی و کنترل نگارش فوق‌العاده از سوی محمدرضا هنرمند عزیز که خیلی از جزییات را به قاعده درآورده است! هنگام فیلمبردای به کشمکش این روزها با برنامه مخرب میزانسن فکر می‌کردم و اینکه برخی معتقد بودند کمال تبریزی که با تلویزیون کار می‌کند حق اعتراض ندارد! واقعیت این است که آن‌ها حق دارند، من مثل خیلی‌های دیگر در سینما، کارهای ابتدایی و سکوی پرش‌ام از تلویزیون بوده است من متعلق به تلویزیون و تلویزیون متعلق به من است متعلق به همه مردم است حرف من در مورد باصطلاح حق‌التحریر آقای دانش که از تلویزیون می‌گیرند یا میلی بودن آن قضاوت درستی نبود! تلویزیون رسانه ملی است و متعلق به همه ایرانیان شریف است.»

تبریزی پس از آنکه در برنامه «میزانسن» انتقادهایی از فیلم «مارموز»، تازه‌ترین اثر سینمایی اش مطرح شده بود، صداوسیما را رسانه میلی خوانده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.