محسن ممتحنی، فرزند زنده‌یاد حمید سبزواری درباره برخی شایعات درباره کمک چهار میلیاردی برخی مسئولان به خانواده ممتحنی برای ساخت آرامگاه پدر شعر انقلاب با رد آنها اظهار داشت: ما هیچ گاه خواهان هزینه اضافی برای ساخت مزار و یا آرامگاه برای پدرم نبوده‌ایم.

او با تاکید بر اینکه برخی مطرح می‌کنند برای ساخت مزار سبزواری چهار میلیارد به خانواده ایشان داده شده و اصلا اینگونه نبوده، توضیح داد: ما یک ریال از هیچ فردی دریافت نکرده و نمی‌کنیم و اصلا این کار را از ریشه درست نمی‌دانیم. نه پدرم در زمانش حیاتش از این مبالغ دریافت کرده و نه خانواده دریافت خواهد کرد. هر فردی سندی در راستای دریافت این مبالغ دارد ارائه کند، همه این سخنان کذب محض است.

ممتحنی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به زمان خاکسپاری پدرش در سبزوار عنوان کرد: در همان روزها مسئولان مطرح می‌کردند که خانه فرهنگ همجوار مزار پدر در اختیار ما قرار می‌گیرد تا کتابخانه استاد، جوایز، آثار دست نویس ایشان بدان محل منتقل شود، تا در معرض دید عموم قرار گیرد، ما همه چیز را آماده کردیم ولی طی یک سفر متوجه شدم احتمالا این اتفاق رخ نمی‌دهد از این رو  تمام وسایلی را که به همراهم برده بودم به نمایشگاه شهر سبزوار که در میدان ورودی شهر قراردارد به طور موقت سپردم.

به گفته او هیچ چیزی مشخص نیست، متاسفانه همیشه وعده‌ها وجود دارد اما به مرحله عمل نمی‌رسد. برای حافظت از این وسایل فعلا آن را در آن محل قرار دادیم تا مکان مناسبی مشخص شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.