هفته هجدهم لیگ آزادگان با انجام ۸ مسابقه برگزار شد و نتایج جالب توجهی هم در آن رقم خورد.

* فجر سپاسی شیراز که داوود مهابادی را برای اولین بار روی نیمکت خود می‌دید موفق شد با تک عباس بوعذار در دقیقه  ۷۰ تیم گل ریحان البرز را شکست دهد. فجرسپاسی در این دیدار بهتر از حریف خود ظاهر شد و توانست سه امتیاز شیرین این مسابقه را مال خود کند.

* ملوان در انزلی میزبان خونه به خونه بابل بود که این بازی سرد و کسل‌کننده پیش رفت و در خاتمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید. این دو تیم که در انتهای جدول حضور دارند نتوانستند در این مسابقه پیروزی را به دست بیاورند تا همچنان وضعیت خطرناکی در جدول رده بندی داشته باشند.

* سرخ پوشان پاکدشت که قهرمان نیم فصل اول شده بود در مقابل کارون اروند خرمشهر با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد اما صدرجدول را از دست نداد. شاگردان هومن افاضلی در تیم کارون اروند خرمشهر که با توپ پر به این مسابقه آمده بودند توانستند با تک گل علی پورمحمد در دقیقه ۶۲ از حریف پرآوازه خود پیش بیفتند اما سرخ‌پوشان فشار حملات خود را زیاد کردند و در نهایت در دقیقه  گل تساوی را به ثمر رساند.

*مس رفسنجان توانست دست به کار بزرگی بزند و قشقایی شیراز را با دو گل مغلوب کند. قشقایی که از تیم‌های خوب این فصل بود میهمان مس بود که در پایان با گل‌های حمیدفرد در دقیقه ۵۴ و سلمان بحرانی در دقیقه ۷۰ نتیجه را این تیم واگذار کرد.

* گل گهر سرجان توانست با یک پیروزی شیرین مقابل شاگردان محمودفکری در تیم شاهین شهرداری بوشهر صدر جدول را از اختیار سرخ‌پوشان در بربیاورد و در رده نخست قرار بگیرد. گل‌های تیم گل گهر در این دیدار ارا علی قربانخانی در دقیقه ۷۰ و پیمان رنجبری در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

* شهرداری تبریز میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید . فراز کمالوند که برای اولین بار روی نیمکت تیم آلومینیوم می‌نشست در این مسابقه راه به جایی نبرد و در مقابل شهرداری تبریز متوقف شد.

* شهرداری ماهشهر در اولین تجربه سرمربیگری مجیدنامجومطلق برابر تیم مس کرمان قرار گرفت و این تیم را متوقف کرد. مس کرمان که آمده بود فاصله خود با صدر جدول را کم کند در این امر ناکام ماند و نتوانست به رقبای خود در بالای جدول نزدیک شود.

* بادران تهران نیز که در خانه پذیرای نود ارومیه بود به زحمت توانست به نتیجه تساوی دست پیدا کند. بادران گل اول بازی را در دقیقه شش به ثمر رساند اما دو بار در دقایق ۲۱ توسط فرزاد محمدی و در دقیقه ۳۱ توسط داوود شاه‌واروقی از حریف خود عقب افتاد اما در دقیقه ۶۸ بازی را به تساوی کشاند و همین نتیجه تا پایان کار پا بر جا ماند تا شاگردان فرشید استحقاری دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.