سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دومین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به تورم، مشکلات اقتصادی و... گفت: اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما اگر این موارد را در کنار دستاوردهای دیگر انقلاب قرار بدهید می بینیم باز هم برکات زیادی این انقلاب داشته است، باید بدانیم اسنقلال، رشد، ترقی و ... در خانه آمریکا و غرب نیست و حضرت آقا چندین سال است که آدرس حل مشکلات را در داخل می دهند که بزرگترین سرمایه این کشور نیروی جوان کارامد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوان امروز ما همان جوانی است که در کربلای سال ۶۵ خطر کرده و آن خاکریز ها را فتح کرده است. ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و می بینیم که طی این سالها چقدر توطئه و دشمنی با انقلاب شد اما به فضل خداوند انشاالله این انقلاب به دست صاحب اصلی خود می رسد.

سردار غیب پرور در ادامه تصریح کرد: قطعا از مشکلات عبور می کنیم چرا که خیلی مشکلات داشتیم که به مو رسیده اما پاره نشده است. وقتی صحبت از بیش از ۲۰۰ هزار شهید می شود یعنی خداوند اجازه نمی دهد خون این شهیدان پایمال شود و از این مشکلات حتما عبور می کنیم. امروز دو آفت اصلی متوجه ماست که یکی تحریف و دیگری غفلت است.

رئیس سازمان بسیج گفت: ما در جریان دفاع مقدس آنقدر سرمایه داریم که نیازی به غلو نیست و نباید اجازه تحریف بدهیم. در انقلاب باید ارائه اسوه داشته باشیم نه اینکه شهدا را اسطوره های دست نیافتنی معرفی کنیم. امروز پیامبر یک الگوی رفتاری است و نیازی نیست که شهدا را تحریف کنیم از طرف دیگر نباید هم از آنها غفلت کرد. خواهش ما این است که فضای مجازی را نیز مزین به شهدا کنید.  

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از کم بودن محتوا درباره شهدا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی گفت: امروز باید روایتگری شهدا به اقشار بسیج و مساجد کشیده شود. طرح های اعتلا امروز بر مبنای مسجد است و تا به مساجد برنگردیم ادعای حفظ انقلاب را نباید کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.