یک هنرمند و عکاس جوان و ۲۷ ساله در لس آنجلس، از طریق وبسایت خود اقدام به فروش دمپایی هایی می کند که منقش به توییت های دونالد ترامپ است. توییت هایی که اکثرا جنجالی و گاهی بی محتوا هستند. این جوان خلاق موفق شده کل دست ساخته های خود را در یک ماه بفروشد و می گوید اهداف بلند مدتی برای توییت های رئیس جمهور دارد.

دمپایی ابری های رئیس جمهور ایالات متحده پر فروش شد / ایده خلاقانه ای که از توییتر دونالد ترامپ الهام گرفته است

«موریسون» نام هنری این جوان است. او می گوید از دوران نوجوانی و در دوره دبیرستان علاقه خاصی به عکاسی و کارهای هنری داشته و ایده استفاده از توییت های ترامپ طی سال گذشته و در جریان یک پروژه دیجیتال به ذهنش رسیده است. موریسون در این خصوص می گوید: " کافیست به توییتر دونالد ترامپ سری بزنید تا با بیش از ۴۰ هزار توییت عجیب و غریب او رو به رو شوید. نظرات او اغلب متضاد و بی محتواست و من هم سعی کردم در کارم این بی محتوا بودن را نمایش دهم و ریاکاری او را برجسته کنم."

موریسون در تولید اولیه خود هزار جفت دمپایی ساخت و به سرعت نیز در سایت خود فروخت او می گوید ۱۰ درصد از سود خود را به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا اهدا کرده است. موریسون سه طرح دمپایی ابری را ، بر اساس سه مجموعه متناقض از توییت های ترامپ ساخته است. برای مثال:

دمپایی ابری های رئیس جمهور ایالات متحده پر فروش شد / ایده خلاقانه ای که از توییتر دونالد ترامپ الهام گرفته است

_ در سال 2013، ترامپ در توییتی  به باراک اوباما گفته بود نباید به سوریه حمله کند و در  آوریل ۲۰۱۷، ترامپ به سوریه حمله کرد.

_در ماه نوامبر ۲۰۱۲، ترامپ در توییتر به این نکته اشاره کرد که  "الکترال کالج" یک فاجعه برای یک دموکراسی است. دقیقا چهار سال بعد، فقط چند روز پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، ترامپ، الکترال کالج را نبوغ واقعی نامید.

_در سال ۲۰۱۲، ترامپ توییت زد که براساس گفته های منبعی آگاه، گواهی تولد اوباما تقلبی است. چهار سال بعد ترامپ از مردم خواست تا گفته های منابع آگاه را باور نکنند.

موریسون هر جفت دمپایی را با طرح دلخواه کابران به قیمت حدود ۳۰ دلار آمریکا عرضه کرده است. موریسون می گوید که مردم از ۴۷ ایالت دمپایی ابری های ترامپ را خریداری کرده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.