بعد از نمایش فیلم سینمایی «مارموز»، علی مطهری (نائب رئیس مجلس) طی سخنانی گفت: فیلم «مارموز»، انتقاد از برخی روش‌های گذشته بود و اینکه برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده است. فیلم نقاط مثبت و منفی داشت و بعضی صحنه‌های فیلم جذاب بود و اینکه چنین فیلم‌هایی در جامعه ایجاد نشاط می‌کند مثبت است.

مهدی کیایی (مدیرکل فرهنگی و  روابط عمومی مجلس) نیز با مثبت ارزیابی کردن نمایش این فیلم برای نمایندگان مجلس گفت: فیلم مارموز فیلمی سخت و یک اثر خاص است و حرکت کردن روی مرزهایی است که نقاط مثبت و منفی دارد.

او ادامه داد: تعداد زیادی از نمایندگان و خانواده‌های آنها که در نمایش ویژه این فیلم حضور داشتند، فیلم را تقریبا پسندیدند و با بسیاری از صحنه‌های فیلم خندیدند. البته در بین تماشاگران هم واکنش مثبت وجود داشت و هم واکنش منفی.

 

کیایی افزود: «مارموز» فیلم سختی است و شوخی کردن در عالم سیاست در فیلم بسیار مشکل است اما این فیلم پیام‌های مثبتی داشت.

جوادنوروزبیگی (تهیه‌کننده فیلم) نیز به نمایندگی از سازندگان فیلم با تشکر از نمایندگان و خانواده‌های آن‌ها که در این اکران حضور داشتند، گفت: این اکران برای ما بسیار خاص بود و خوشحالیم که شما به تماشای این فیلم نشستید و خوشحالیم که شما نیز مانند مخاطبان فیلم در سالن‌های سینما از شوخی‌های فیلم خندیدید. ما در این فیلم واقعیت‌ها را گفتیم و هدف ما از ساخت این فیلم زدن تلنگر است و اینکه نشان دهیم می‌توان حرف مردم را بیان کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.