سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دقایقی پیش وارد بندرعباس شد.

وی در فرودگاه بین المللی بندرعباس هدف از سفر به استان هرمزگان را ملاقات و ارزیابی از وضعیت نیروهای مسلح مستقر در استان اعلام کرد و گفت: در این استان از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع واحدهای مختلف هوایی، دریایی و زمینی و انتظامی و مرزبانی حضور دارند که در این سفر از نزدیک با آنها دیدار می‌کنم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در هرمزگان به لحاظ قرار گرفتن در کنار خلیج فارس و تنگه هرمز باید ماموریت‌های مهم دفاعی را به بهترین وجه انجام دهند.

سردار محمد باقری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خروج آمریکا از سوریه عقب نشینی خفت بار از کشوری است که بدون اجازه و بدون رضایت مردم و دولت قانونی در آن حضور پیدا کرده بودند.

وی افزود: این خروج اهمیتی برای ماموریت‌های دفاعی و امنیت منطقه ندارد و در هر جایی که آمریکایی ها حضور پیدا کردند موجب ناامنی بودند و حتماً ترک منطقه سوریه و سایر قسمت‌های منطقه موجب ارتقای امنیت و آرامش منطقه خواهد شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: در خلیج فارس هم به همین صورت هست و خود کشورهای منطقه امنیت آن را تامین می‌کنند و حضور آمریکا در منطقه چیزی جز ناامنی برای منطقه ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.