به گزارش هفته‌نامه خبری تایم، بویارکین سابقا فروشنده سلاح بوده و با یک عضو کلیدی در کمپین انتخاباتی ترامپ ارتباط داشته است. بر اساس این گزارش، بویارکین در مصاحبه اختصاصی خود با رسانه ها گفته است که با پل مانفورت مدیر کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ ارتباط داشته و او پول زیادی را به ما سپرد. و راه هایی را برای بازپرداخت آن نیز پیشنهاد کرد.

مانفورت این ادعا را رد کرده است. اما این ارتباط ها می تواند در روشن شدن تحقیقات مامور ویژه مولر و برخی فعالیت های مانفورت در ارتباط با روسیه کمک کند. در یک مورد دیگر، میلیونر روس 'اولگ دریپاسکا' رئیس بویارکین بعد از شکست تجاری خود در اوکراین از مانفورت تقاضای پول کرده است. در همین ارتباط یک سری از ایمیل ها که میان دو طرف تبادل یافته است، موجود است. 

پیشینه بویارکین در همکاری با 'کا گ ب' و یا تجارت اسلحه و همچنین دخالت در برخی مروادات سیاسی در اروپای شرقی نشان می دهد که ارتباط وی با مانفورت که برای این هفته نامه محرز شده است، همراه با مرودات مالی و شکل گیری بعضی مسائل حول کمپین انتخاباتی ترامپ بوده است.

گزارش محرمانه بازپرس ویژه پرونده روسیه که درباره دخالت این کشور در انتخابات آمریکا و احتمال تبانی ستاد ترامپ با مسکو تحقیق می کند، تا دو ماه دیگر به پایان می رسد و پیش بینی می شود که ترامپ را با بحرانی تازه روبرو کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.