سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ بصیرت که در مسجدالرضا(ع)شهرستان کرج برگزار شد، افزود: امروز سناتورهای آمریکایی حتی این موضوع را تائید می کنند و به رئیس جمهوری این کشور هشدار داده اند.

وی گفت: اکنون موضوع استیضاح ترامپ مطرح است و همین امر باعث شده که اختلافات زیادی در آمریکا به وجود آید.

حسینی اظهار داشت: تحولات جهانی طوری رقم می خورد که فرش را از زیر پای ترامپ می کشد و آمریکا با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است.

وی گفت: آل سعود در حال اجرای سیاست‌ها و خواسته‌های آمریکا در منطقه است و با این حجم صادرات نفت با مشکلات فراوانی مواجه است.

حسینی افزود: رژیم صهیونیستی نیز در زمان حاضر شرایط مناسبی ندارد و برای اولین بار است که بین ارتش و دولت اسرائیل شکاف جدی وجود دارد و ‌نتانیاهو توانایی مقابله با مبارزان فلسطینی را ندارد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از ژنرال‌های اسرائیلی گفته است که سال‌ها پیش اراده کردیم و توانستیم کشورهای عربی را شکست دهیم اما امروز نمی‌توانیم نوار غزه را

تصرف کنیم .

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: عناصر مختلف را از سراسر کشور به مرکز شهر کشاندند و از نفوذی های امنیتی و انتظامی برای ۲ دستگی و ۲ قطبی در کشور استفاده کردند.

حسینی افزود: برخی از فضای سایبری برای انقلاب مخملی و رنگینی استفاده کردند و به افرادی آموزش دادند.

وی اظهار داشت: در انتخابات سال ۸۸ بیش از ۴۰ میلیون نفر یعنی ۸۵ درصد مردم شرکت کردند که این حیثیت و اعتبار برای نظام مقدس اسلامی بود که مردم با جمهوری اسلامی پیوند دارند لیکن برخی آن را به آشوب مبدل ساختند.

حسینی گفت: تحریم ها و فتنه ۸۸ خسارت زیادی به کشور وارد کرد که با هوشیاری مردم و درایت رهبری این فتنه خنثی شد.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز ملت ایران روحیه استکبار ستیزی را حفظ کرده و به آن پایبند است.

حسینی بیان کرد: برخی افراطیون داخل چهره آمریکا را در داخل بزک می‌کنند اما باید بدانند که آمریکا برجام را نادیده گرفت.

وی افزود: امروز غرب دست از فتنه‌انگیری بر نمی دارد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری دشمنان در حال توطئه‌های جدید و برنامه ریزی برای براندازی نظام هستند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.