سردار "امیرحسین یاوری" در مراسم دانش آموختگی فراگیران آموزشگاه های علمی- تخصصی شهید چمران البرز که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: این امر منجر به کاهش هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت شده و امیدواریم در مراسم های بعدی نیز بتوانیم از این تکنولوژی استفاده کنیم.

این مقام ارشد انتظامی به راه اندازی پلیس ناشنوایان در کشور اشاره و بیان کرد: نزدیک به چهارمیلیون نفر در کشور درگیر مشکلات مکالمه ای هستند که با راه اندازی این پلیس و نیز پذیرش این افراد، مشکلات و خواسته های این قشر از جامعه را مرتفع کرد.

سردار یاوری با بیان اینکه درصدد هستیم آموزش های مهارتی پلیس را ارتقاء دهیم، تصریح کرد: استفاده از آموزش های دفاع شخصی، پارکور و کار با سلاح در اولویت برنامه های آموزشی پلیس قرار دارد .

وی با اشاره به تاثیر ورزش پارکور در بین کارکنان، گفت: این ورزش به دلیل ویژگی های خاصی که دارد به کارکنان کمک می کند تا درصد موفقیت را در تعقیب و گریزهایی که در ماموریت ها رخ می دهد را افزایش دهد.

معاون تربیت و آموزش ناجا در خاتمه گفت: درصدد هستیم تا درجه داران را بنا به درخواست پلیس های تخصصی و ماموریت های محوله آنان آموزش دهیم که این امر، تاثیر بسزایی در موفقیت بیشتر ماموریت های نیروی انتظامی دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.