احد وظیفه شرایط جوی کشور را تشریح و در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد : سامانه بارشی فعال روی کشور، امروز (۲۸ آذرماه) در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی سبب بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

این کارشناس هواشناسی همچنین، گفت: فردا (۲۹ آذر ماه) سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از زاگرس جنوبی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز، قزوین و غرب سواحل خزر سبب بارش باران و برف و وزش باد خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه‌ تاکید کرد: پس فردا (۳۰ آذر ماه) سامانه بارشی علاوه براین مناطق، بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گفته وظیفه، فردا (۲۹ آذرماه) آسمان تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد، در بعد از ظهر ابری خواهد بود. همچنین فردا بارش باران با حداکثر و حداقل دمای ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین پس فردا ( ۳۰ آذر ماه) شرایط جوی تهران نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۱۱ و ۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.