کاظم جلالی امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره جلسه غیرعلنی صبح و اینکه آیا درباره فیلمی که از جلسه غیرعلنی توسط یک نماینده گرفته و منتشر شده هم بحث شد، گفت: مجلس شورای اسلامی جلسات غیرعلنی هم دارد و معنای جلسه غیرعلنی این است که نمایندگان بین خود صحبت می‌کنند و نباید منتشر شود.

وی ادامه داد: کسی که این فیلم را از جلسه غیرعلنی گرفته و انتشار داده کار اشتباهی کرده و این موضوع مورد تذکر نمایندگان هم واقع شد.

نماینده مردم تهران با اشاره به نحوه پوشش خبر رسانه‌ها و از جمله صدا و سیما گفت: وقتی می‌خواهیم چیزی را در منظر مردم قرار دهیم باید موضوع را کالبد شکافی کنیم. 

جلالی تصریح کرد: جایی که نماینده می‌خواهد وارد شود اگر جلوی او را بگیرند کار اشتباهی است چرا که یکی از راهکارهای نظارتی نمایندگان حضورشان در برخی دستگاه‌ها است که باید نمایندگان بتوانند در آن محل‌ها حضور پیدا کنند، مگر اینکه کارت نمایندگی خود را ارائه ندهند. مثلا بنده بارها در فرودگاه دیده‌ام که مردم کارشان به خوبی پیش نمی‌رود که با پیگیری موضوع توانسته‌ایم مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه در موضوع حواشی نماینده مردم سراوان رفتار همکار ما هم درست نبوده است، گفت: رفتار کسی که این نماینده‌ها را هم تحقیر کرده و بیرون کرده درست نبوده است. ما باید موضوع را جامع بررسی و گزارش دهیم. مثلا دیروز در مجلس از وزیر اطلاعات سوال شد اما آنچه در صدا و سیما و رسانه‌ها آمد اصلا مشخص نبود که سوال چیست و موضوع از چه قرار است فقط مشخص شد که یک نماینده سوالی کرده و وزیر هم جوابی داده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.