بازی در حال برگزاریست. سعید شیرینی مدیر کانون پیشکسوتان هم کنار زمین دارد از  خبرهای جدید درباره واگذاری تیم گلایه می کند. اگرچه خوردبین و پروین و بقیه چشم شان آب نمی خورد دولت تیم را بفروشد، او می گوید این بار دیگر می فروشند. 

اصرار دارد که تشکیلات علی پروین هم بهترین خریدار است چون عموم مردم به تشکیلات پروین اعتماد بیشتری از خصولتی ها می کنند و قطعا از این ایده بنیادهای تعاونی پول بیشتری به پای تیم محبوبشان می ریزند.

خوردبین می گوید:«اگر فقط یک بولینگ عبده رو به پرسپولیس برگردانند با درآمدش بخش عمده هزینه های تیم جبران می شود.» مهدی عرب از رفقای قدیمی و ماشین فروش علی پروین هم که همیشه پای ثابت برنامه های سلطان قرمزهاست می گوید: «فقط آن پارکینگ روبروی بولینگ عبده را ۵ سال پیش رفتم توی مزایده، ماهی ۱۷ میلیون پاکت دادم و برنده نشدم. ببین چقدر آن ملک درآمد دارد در ماه!»

شیرینی ولی دلش روشن است که این بار می شود و درباره استفاده از پول مشکل دار پولدارهای بدهکار بانکی هم می گوید:«ما ماهی اقلا صد میلیون در کانون پیشکسوتان به اعضای مان در این چند سال حقوق دادیم. کجا ریالی یکی از این آدمها به ما پول دادند؟ این ها همه پتانسیل نام علی پروین و پرسپولیس است. بعد از این هم تردید نکن می توانیم هزینه تیم را تامین کنیم.»

کمی آن طرف تر مهدی عرب می گوید: «بابا اسم پرسپولیس و علی پروین را که رویش قیمت نمی شود گذاشت! علی فتح الله زاده اومده تلویزیون میگه من برای پرسپولیس هم مشتری دارم! زحمت کشیدی ، فکر کن اینا بفروشن ، پرسپولیسیا بذارن تو بخری. محمود خان، همین دیشب یه رفیقم که نصف دبی داراییشه زنگ زد گفت بگو علی آقا بره جلو ، هرچی هزینه خرید تیم باشه خودم می دم. ولی اینا نمی فروشن.»

خوردبین هم سری تکان داد و گفت:«اینا این تیم ها براشون مهمه. من چشمم آب نمی خوره بفروشن. مگه بار قبل تهش نزدن زیر همه چی؟»

علی پروین که خودش هم اعلام کرده برای خرید تیم در مزایده شرکت می کند می گوید:«راستش چشمم آب نمی خوره اینا تهش فروشنده باشن. امیدوارم که بفروشن و ما هم تو صف خرید ایستادیم کنار هوادارا، پیشکسوتا و بازیکنای تیم. ولی به شرطی که بفروشن!»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.