مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت:‌ خدمت همه دوستان سلام عرض میکنم. بازی به گونه ای بود که قبل از دریافت گل اول خوب عمل کردیم پرسپولیس در کنترل ما بود به موقع کارهای تاکتیکی را انجام می‌دادیم و بازی پایاپای بود.

او ادامه داد: در شروع نیمه دوم تیم ما دقایقی ۱۰ نفره شد و گل خوردیم و چند دقیقه بعد هم گل سوم. به هر حال این شکست بر عهده من است؛ تبریک به پرسپولیس که روز خوبی را پشت سر گذاشت.

تارتار افزود: بازی در آزادی برای هر تیمی سخت است و دو سه بازیکن ما برای اولین باردر ورزشگاه آزادی بازی کردند. چندین بار بازیکنان ما سر خوردند و این نشان می‌دهد که تجربه کافی را نداشتند. زمین ورزشگاه هم کیفیت گذشته را ندارد و به غیر از استقلال و پرسپولیس تیم ملی هم اینجا بازی می‌کند. در نهایت از هوادرانمان عذرخواهی می کنم که برای حمایت ما به اینجا آمده بودند و شرمنده آنها شدیم.

تارتار درباره دیدار امروز میثم تیموری با مدیرعامل تیم پارس جنوبی و همچنین درباره عدم حضور روح اله سیف اللهی در ترکیب اصلی گفت:‌ صحیح نیست که درباره بازیکنان تیم دیگر صحبت کنیم. اگر نیاز هم باشد باید با باشگاه آنها صحبت کنیم.

امیر صادقی پناه،‌ مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی جم در ادامه درباره این سوال اظهار داشت: بازیکنان استقلال تهران امروز از استخر هتل المپیک استفاده کنند و به همین دلیل با رضاییان،‌مدیرعامل باشگاه دیدار کردند.

تارتار ادامه داد: ما برای هر دو نیمه برنامه داشتیم و تصمیم داشتیم در نیمه دوم از سرعت سیف الهی استفاده کنیم که متاسفانه گل خوردیم و شرایط طبق ممعمول پیش نرفت. بحث درخواست رضایت نامه نبوده و او بازیکن ماست. ما کمبودهایی را داریم در پست های مختلف. باید با همکاران مشورت کنیم و بازیکنان دلخواهمان را جذب کنیم که البته بسیار هم سخت است. باید بازیکنی را انتخاب کنیم که با بودجه ما بتوانیم آنها را جذب کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که حمایت ها در فصل جاری از تیمش چگونه بوده، گفت: انصافا از سال گذشته خیلی سختی کشیدیم و نیم فصل اول همان‌ها را داشتیم. با امدن مهندس موسوی در هفته گذشته مشکلات ما تا حدودی برطرف شد. درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و باید از ایشان تشکر کنم. همچنین از مدیرعامل باشگاه و نماینده شهر جم در مجلس که حمایت می‌کنند. حیف است که با عدم حمایت به تیمی مانند شاهین بوشهر تبدیل شویم.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص عملکرد داوری طی هفته‌های گذشته و به عنوان سرمربی تیمی که برابر پرسپولیس بازی کرده گفت: من به شخصه این را قبول ندارم. کلا داوری ما داوری پاکی است. شاید در گذشته ایراد می‌گرفتیم و می‌دانستم در داوری ما یک سری مسائل هست اما در کل مطمئن هستم که داوران ما سالم هستند. اشتباه وجود دارد. بهترین کار این است که از سیستم VAR استفاده کنیم. دو سال پیش هم این را گفتم و از تاج درخواست کردم تا حقی از تیمی ضایع نشود. تمام تیم تلاش می‌کنند و یک اشتباه آن را نابود می‌کند اما اگر این سیستم باشد اشتباهات به حداقل می‌رسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.