محمدعلی اسفنانی روز پنجشنبه درباره اقدامات این سازمان در آستانه شب یلدا افزود: طی روزهای اعلام شده، حدود ۴ اکیپ گشت صبح و ۴ اکیپ بعد از ظهر و در مجموع ۸ اکیپ به صورت سیار با حضور کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی،‌ دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و ارگان‌های ذیربط خواهیم داشت.

اسفنانی گفت: در مراکزی همچون میدان میوه و تره‌بار، ‌بازار بزرگ تهران و نقاط دیگری که با ازدحام بیشتر مردم برای خرید شب یلدا رو به رو هستیم گشت‌های مشترک تعزیرات حضور خواهند داشت. بازار هدف ما میوه فروشی، ‌قنادی‌ها و آجیل فروشی‌ها هستند، اما به مراکز عرضه غذا و خوراکی نیز حتما گشت‌های تعزیرات سرکشی خواهند داشت.

وی بیان کرد: در ۵ نقطه تهران همچون میدان امام حسین (ع)، میدان تجریش، شوش، نازی آباد و میدان ‌میوه و تره بار تهران، کیوسک مستقر خواهیم داشت و روسای شعب در آنجا حضور دارند و در صورت گزارش تخلف رسیدگی خواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: همچنین رئیس گشت‌های مشترک و رئیس شعبه‌های دیگر در روزهای پایانی گشت به صورت ویژه در اطراف مکان‌هایی که ازدحام خرید در آنجا بیشتر است حضور خواهند داشت.

اسفنانی درباره برخورد با قاچاق میوه نیز گفت: طی روز گذشته اکیپی از گشت تعزیرات در میدان میوه و تره بار تهران این موضوع را بررسی کردند که شاهد قاچاق کلانی نبودیم، البته در برخی فروشگاه‌های تهران عرضه میوه قاچاق به چشم می‌خورد که ردیابی شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.