امیر دریادار حسین خانزادی امروز در اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان نیروی دریایی که در مشهد برگزار شد، گفت: اسلام و آموزه‌‌‌های دینی آرمان اصلی ایجاد انقلاب در سال ۵۷ بود. 

وی قرآن را هسته مرکزی اسلام دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حالی که مورد همجه‌‌‌های مختلف بیرونی قرار داشت توانست مسیر پیشرفت و تعالی خود را به خوبی طی کند.

فرمانده نیروی دریایی افزود: دشمنان برای توقف چرخ انقلاب در ابتدا حجم زیادی از تهدیدها و ترورها را ایجاد و سپس هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کردند.

خانزادی با بیان اینکه در چهار دهه گذشته ایران اسلامی اتفاقات بزرگی را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته موفقیت‌‌‌های چشم‌‌‌گیری به دست آورد که از جمله آنها تربیت نیروهای متخصص در مراکز آموزشی بود.

وی با بیان اینکه ساخت هر آرایه دفاعی مجموعه بزرگی از دانش و توانایی پشت سر خود دارد، خاطرنشان کرد: حضور در دریاها برای ایران قدرت محسوب می‌‌‌شود و نیروی دریایی می‌‌تواند مظهر اقتدار ملت باشد.

فرمانده نیروی دریایی با تاکید بر اینکه امروز انگشت فرزندان انقلاب روی ماشه است، ابراز داشت: نسل انقلاب فریب لبخند دشمن را نمی‌‌‌خورد و می‌‌تواند در زمان رزم دشمن را از دوست تشخیص دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.