امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد برنامه نود با حضور یک کارشناس صحنه های مشکوک داوری را برای بازی های دو تیم سپاهان و پرسپولیس بررسی کند و امتیازات هر تیمی که از این اشتباهات نفع برده است، برگردد! وی همچنین به صورت ضمنی اعلام کرد که ۱۵ تیم لیگ برتر یک طرف هستند و پرسپولیس طرف دیگر.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: بله، کاملا درست است که پرسپولیس یک طرف قرار گرفته و سایر تیم ها یک طرف. پرسپولیس از نظر نظم تیمی، تاکتیک فوتبال، نمایش زیبا، ثبات، مربی با شخصیت، بازیکنان با غیرت در یک طرف قرار گرفته است و سایر تیم ها طرف دیگر.

وی افزود: بحث داوری را هم مطرح کردند. این پیشنهاد خود ما بوده است. لطفا پیشنهادمان را به خودمان ندهید. بروند صحنه های داوری را بررسی کنند. حتی داوری سالی که نایب قهرمان لیگ شدیم را هم بررسی کنند و شهامت داشته باشند که جام را به پرسپولیس بدهند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ممکن است علیرضا فغانی داور بازی با سپاهان روز گذشته اشتباهاتی داشته است ولی صحنه گل سپاهان و خطایی که کی روش روی سیدجلال مرتکب شد را هم بررسی کنند. اگر قرار است چیزی بررسی شود، باید تمام صحنه ها با هم بررسی شود نه فقط یک صحنه خاص.

خمارلو با اشاره به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه، گفت: شاهد پرتاب ترقه، نارنجک و بمب در ورزشگاه بودیم. امروز به آقای برانکو می گفتم که این صحنه ها مرا یاد ۱۶ سال پیش می انداخت که در ورزشگاه آزادی چنین کارهایی می کردند و دود تمام ورزشگاه را بر می داشت. خیلی وقت بود از این صحنه ها ندیده بودیم. بعد از گل سپاهان لحظات عجیب و غریبی بود و سه چهار دقیقه دود آزاردهنده ای در ورزشگاه شکل گرفت.

وی با اشاره به استفاده لیزر توسط تماشاگران سپاهان، اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای همین لیزر ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار جریمه در نظر گرفته است. از هر گوشه ورزشگاه لیزر می آمد. امیدوارم همانطور که با تماشاگران ما برخورد می شود، با تماشاگران سایر تیم ها هم برخورد شود. وقتی تماشاگران ما اهانت می کنند که اصلا آنرا تایید نمی کنم، ۱۰ میلیون تومان جریمه می شویم. امیدوارم کمیته انضباطی بابت اتفاقات روز گذشته منصفانه رای بدهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.