استقلال برای تقویت خود در نیم فصل دوم برنامه های ویژه ای دارد و سخت به دنبال تقویت خود در پست های مختلف از جمله خط حمله است.

مسئولان استقلال به صورت حرفه ای و در سکوت در حال مذاکره با نفرات مد نظر خود هستند و فعلا هم به صورت علنی و رسمی نام بازیکنی اعلام نشده.

مدیرعامل باشگاه استقلال در سفری که به امارات داشت وضعیت مهاجمی آفریقایی که سابقه حضور در لیگ ایران را هم دارد جویا شده است. ابراهیم توره که سابقه بازی در پیکان، پرسپولیس و سپاهان را دارد در مجموع ۶۰ گل در فوتبال ایران به ثمر رساند و عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت.

توره بعد از مدت کوتاهی که در امارات و عجمان حضور داشت راهی تیم موناکو فرانسه شد و آن جا هم عملکرد بسیار خوبی داشت. بعد از موناکو، توره به فوتبال امارات بازگشت و راهی تیم النصر شد که بهترین کارنامه را از خود به جا گذاشت. این بازیکن سنگالی در تیم النصر در ۴۳ بازی ۳۴ گل به ثمر رساند.

این مهاجم سنگالی بعد از النصر راهی تیم لیائونینگ چین شد اما در آن تیم در مقطع کوتاه در ۱۰ بازی ۲ گل به ثمر رساند. البته این بازیکن در چین با مصدومیت طولانی مدت نیز دست و پنجه نرم کرد.

توره در فصل گذشته در تیم آژاکسیو در لیگ دو فرانسه حضور داشت و در ۱۶ بازی ۵ گل به ثمر رساند. باشگاه استقلال هنوز به صورت جدی با این بازیکن وارد مذاکره نشده است اما وضعیت این بازیکن توسط مسئولان و کادر فنی استقلال در حال بررسی است و ممکن است توره در نیم فصل  دوم جانشین گرو شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.