برانکو ایوانکوویچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که گفته بودم امروز مقابل تیم سر سختی بازی کردیم که در مقایسه با رقبای دیگر همچون سپاهان و استقلال ما را به چالش نکشاند.

برانکو با اشاره به اینکه بازیکنانش خوب و با لیاقت بازی کردند، یادآوری کرد: امروز مستحق برد بودیم، زیرا با حضور بازیکنان جوان در بازی مقابل ماشین سازی، این بازیکنان در حد و اندازه خودشان ظاهر شدند و این پیروزی را به تک تک بازیکنان تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شما به عنوان یک مربی با تجربه و حرفه ای در فوتبال ایران نباید به بازیکنان اجازه بازی تحریک کننده بدهید، پاسخ داد: از آنجا که من فقط بازی خوب و فنی به شاگردانم یاد می دهم، قبول نمی کنم که بازیکنانم بازی تحریک کننده ارایه کنند. 

وی اضافه کرد: اگر به بازی خوب دقت می کردید می فهمیدید که عامل تحریک کننده بازی امروز را باید از جای دیگری پیگیر باشید.

برانکو در خصوص خستگی شاگردانش در بازی های اخیر گفت: هیچ گله ای در این مورد نداریم، زیرا همیشه با این وضعیت بازی کردیم و تا به حال ۲ بار قهرمان لیگ برتر شدیم.

تیم پرسپولیس با برد یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز با کسب ۲۴ امتیاز و ۲ بازی کمتر به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.