به گزارش آسوشیتدپرس، «ایوانکا ترامپ»، فرزند رئیس جمهور آمریکا که سمت مشاور پدرش را نیز در اختیار دارد، به اخبار و انتقادات از او درباره استفاده از ایمیل شخصی در امور اداری کاخ سفید واکنش نشان داد و این موضوع را فضاسازی رسانه‌ای عنوان کرد.

دو هفته پیش، روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد که ایمیل‌های شخصی ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور دونالد ترامپ  به مشاوران کاخ سفید، اعضای کابینه و دستیاران ایوانکا فرستاده شده است که این موضوع نقض قوانین مربوط به اسناد دولتی محسوب می‌شود.

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها استفاده دختر ترامپ از ایمیل شخصی در مکاتبات رسمی را با اقدام مشابه و جنجالی هیلاری کیلینتون در زمان حضورش در وزارت خارجه آمریکا مقایسه کرده‌اند، اما فرزند ترامپ گفته است این موضوع هیچ شباهتی به اشتباه پیشین کلینتون ندارد.

در اکتبر سال ۲۰۱۶ و در بحبوحه رقابت های انتخاباتی، «جیمز کومی» رئیس اف بی ای از آغاز تحقیقات در مورد استفاده کلینتون از سرور شخصی برای ارسال نامه های الکترونیکی وزارت خارجه خبر داد و این موضوع به جنجال‌ها و انتقادات گسترده از هیلاری کلینتون بدلیل استفاده از ایمیل شخصی در مکاتبات اداری منجر گردید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.