برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره دیدار روز پنجشنبه با ماشین سازی گفت: ماشین سازی تیمی است که ۵ بازی اخیرش را نباخته و با سپاهان و استقلال مساوی کرده است. حتی می‌توانست سپاهان را روی دو حمله ببرد.

وی افزود: ماشین‌سازی تیم خوبی است اما ما کار خودمان را می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا با کسب ۳ امتیاز این بازی شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. با شناختی که از تیم ماشین‌سازی داریم آنها تیم جوانی هستند که با تعویض سرمربی روند خیلی خوبی را در پیش گرفته‌اند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر حمیدرضا گرشاسبی که مدعی شده بازیکنان پرسپولیس در تمرین دیروز این تیم حضور داشته و اعتصاب نکرده‌اند در حالی که خود برانکو این موضوع را عنوان کرده بود، اظهار داشت: من کاری به این مسائل ندارم. در حال حاضر بازیکنان تمرین خود را انجام داده‌اند و خود را آماده بازی با ماشین‌سازی می‌کنند.

برانکو درباره اینکه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواستار این شده که او مصاحبه‌ای علیه کارلوس کی‌روش انجام ندهد عنوان کرد: آیا در این نامه اسمی از من آورده‌اند؟ در نامه عنوان شده است مربی پرسپولیس که باقری، آنالیز و مارکو هم می‌توانند مورد خطاب باشند. از بقیه ماجرا دیگر خبر ندارم. مگر من مقصر خوشحالی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی کاشیما هستم؟

وی در پاسخ به این سوال که در نامه فدراسیون خیلی واضح آمده است سرمربی پرسپولیس حق اظهارنظر در مورد کی‌روش را ندارد خاطرنشان کرد: کی‌روش را رها کنید، او برای من مهم نیست. راجع به بازی با ماشین‌سازی صحبت کنید.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته می‌شد قرار است در تعطیلات نیم فصل تورنمنتی در کیش با حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شود گفت: من از این موضوع خبر ندارم. برنامه ما در پایان نیم فصل چیز دیگری است.

برانکو درباره دلیل مصدومیت برخی بازیکنان تیمش و همچنین اینکه کمال کامیابی‌نیا قصد جراحی کتفش را دارد یا خیر گفت: دلیلش مشخص است ما همزمان در دو لیگ سنگین بازی می‌کنیم و با توجه به محدودیت بازیکن که وجود دارد طبیعی است که بازیکنان دچار خستگی شده و در این شرایط احتمال مصدومیت بیشتر می‌شود. در بازی مقابل ماشین‌سازی کمال را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و شایان مصلح کشیدگی جزیی دارد اما قصد نداریم در مورد او ریسک کنیم. وضعیت سیامک نعمتی هم امروز فردا مشخص خواهد شد. در مورد اینکه کمال جراحی کند یا خیر باید در این مورد با نظر کادر پزشکی تصمیم جمعی بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.