به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس به آخرین وضعیت تیمش اشاره کرد و گفت: فرشاد احمدزاده مشکل دارد و مداوای مصدومیت او ادامه دارد. با این حال شجاع خلیل زاده برگشته و مشکلی ندارد. حضور او برای ما اهمیت زیادی دارد. 

برانکو با بیان اینکه امیدوار است بازیکنان ملی پوش این تیم سالم به تهران برگردند گفت: بازی با استقلال خوزستان از همه برای ما مهمتر است و دنبال حداکثر نتیجه هستیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمدید قراردادش با این تیم و توافق اولیه گفت: بله مذاکرات را شروع کرده ایم اما هنوز قطعی نشده است اما در روزهای آینده خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

برانکو در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که گفته می شود به خاطر محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات شما مردد هستید گفت: ما تیم خیلی عالی داریم و اگر امکان آوردن بازیکن جدید را هم نداشته  باشیم مشکلی نخواهیم داشت. داریم تلاش می کنیم که این جریمه ها کم شود اما این موضوع تاثیری در تصمیم بنده نخواهد داشت. 

وی در مورد پیشنهادی که تیم ملی کرواسی به وی داده بود گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و متعهد هستم که در این تیم بمانم. اما 24 ساعت قبل از بازی کرواسی با اوکراین با من تماس گرفتند تا سرمربی این تیم شوم اما پاسخ منفی دادم و همه چیز فعلا منتفی است اما هر چیزی امکان دارد.

برانکو ادامه داد: در اینکه من و پرسپولیس با هم به توافق رسیده ایم و تمایل به همکاری داریم درست است اما من پیشنهادهای دیگری هم دارم که در آینده مشخص خواهد شد که چه تصمیمی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا امکان تغییر دروازه بان در دیدار با استقلال خوزستان وجود دارد گفت: بله این احتمال وجود دارد. ملی پوشان ما وقتی از روسیه برمی گردند فرصت کوتاهی تا بازی با استقلال خوزستان باقی مانده است. با این حال احتمال تغییرات وجود دارد.

وی در مورد حضور علی کریمی در کادر فنی پرسپولیس گفت: ایشان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و تا آنجایی که می دانم با نفت قرارداد داشت. این موضوع را باید از همان کسانی بپرسید که این خبر را نوشتند. خوشحالم که کریمی می خواهد تجربیاتش را در اختیار جوانان قرار دهد. من هنوز وضعیت خودم مشخص نیست چطور می توانم علی کریمی را بیاورم؟

برانکو در واکنش به این پرسش خبرنگاری که عنوان کرد چرا سرحال نیستید گفت: اتفاقات خیلی هم سرحال هستم. شاید به خاطر این است که بعضی اوقات سر بازیکنان داد می زنم. به هر حال هر تیمی با افت مواجه می شود. بایرن مونیخ هم این مشکل را داشته است. همه تیم ها بحران دارند و باید تلاش کنیم این مشکلات را حل و فصل کنیم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.