محمود شیعی پس از باخت ۳ بر ۲  پیکان برابر فولاد گفت: فکر می‌کنم که در باخت ما باران تاثیرگذار بود و البته شیخ‌ویسی هم بی‌تقصیر نبود. خیلی ناراحت هستم که برای چندمین بار در حضور شما خبرنگاران در مورد باخت پیکان صحبت می‌کنم. بچه‌ها بازی‌شان را کردند و ما به اتفاقات فوتبالی باختیم. اگر در نیمه اول موقعیت‌های تک‌به تک‌ را گل می‌کردیم، نتیجه می‌گرفتیم. چه کادرفنی و چه بازیکنان همه باید نتیجه را مدیریت و در این زمینه فکر اساسی کنند. 

وی ادامه داد: بازی بدی نبود و بچه‌های ما می‌توانستند پیروز باشند ولی دو، سه موقعیت را که گل نکردند در روحیه آنها تاثیرگذار بود. خوشحال نیستم و امیدوارم آخرین مسابقه‌ای باشد که باختیم. تیمی که ما به آن امیدواری کسب سهمیه داشتیم نباید این طور ببازد.

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: به کادرفنی اولتیماتوم نمی‌دهیم ولی کادرفنی باید نتیجه بازی‌ها را مدیریت کند. روی اتفاق باختیم و الان زمان تغییر کادرفنی نیست. امیدوارم اتفاقات خوبی بعد از این برای پیکان بیفتد.

شیعی درباره تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: آقای تاج بحث ماده ۶۰ را مطرح کردند و اعضای هیئت رئیسه هم دنبال این هستند که ببینند چگونه می‌توانند از شرایط قانونی استفاده کنند و بمانند.  هرچه قانون بگوید باید انجام شود و ما فراتر از قانون نیستیم. آقای تاج اصلا پافشاری ندارد و اگر قوه قضائیه بگوید برود حتما تاج قبول می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.