یواف گالانت وزیر اسکان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، یحیی السنوار فرمانده جنبش حماس در نوار  غزه را به ترور تهدید کرد.

رادیو عبری رژیم صهیونیستی به نقل از گالانت ادعا کرده است دوران یحیی السنوار به زودی به پایان خواهد رسید و وی باید بار دیگر فکر کند که آیا خواهان جنگ با ما است یا خواهان آرامش است.

این وزیر صهیونیست که در کنفرانس دیپلماسی روزنامه جروزالم پست در شهر اشغالی قدس سخن می‌گفت،‌ مدعی شد زمان بقای یحیی السنوار رهبر جنبش حماس در نوار  غزه محدود است.

از سوی دیگر گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز خواستار اشغال مجدد نوار  غزه از سوی رژیم صهیونیستی شد.

این مقام صهیونیست هم در کنفرانس روزنامه جروزالم پست گفت اسرائیل بیش از هر زمانی به اشغال غزه و تحول از دفاع به هجوم علیه حماس یعنی زمان بازگشت ترور‌ها که رهبران آن را هدف قرار می‌دهد، نزدیک شده است.

رژیم صهیونیستی تا کنون سه جنگ علیه نوار غزه به راه انداخته است، در اولین جنگ که ۲۷ دسامبر ۲۰۰۸ به راه انداخت و ۲۱ روز طول کشید، ۱۴۳۶ فلسطینی از جمله ۴۱۰ کودک، ۱۰۴ زن و حدود ۱۰۰ سالخورده شهید و بیش از ۵۴۰۰ نفر دیگر که نیمی از آنها کودک بودند، زخمی شدند.

در دومین جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار  غزه که ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ رخ داد، هشت روز طول کشید و ۱۶۲ فلسطینی از جمله ۴۲ کودک و ۱۱ زن شهید و بیش از ۱۳۰۰ نفر هم زخمی شدند.

سومین جنگ ارتش رژیم اشغالگر قدس،‌هفتم جولای ۲۰۱۴ آغاز شد و ۵۱ روز طول کشید که در نتیجه آن، ۲۳۲۲ نفر شهید شدند که ۵۷۶ نفر کودک، ۴۸۹ نفر زن و ۱۰۲ نفر سالخورده بودند، و ۱۱ هزار نفر دیگر هم زخمی شدند.

هفته گذشته نیز در حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.