ظهر امروز سه شنبه شاهدان عینی گزارش قتل مادر و فرزندی را به پلیس اطلاع دادند که بر اساس این گزارش ماموران پاسگاه نیروی انتظامی هوراند به محل قتل اعزام شدند.

ابراهیم رنجبرزاده، سرپرست حوزه قضایی شهرستان هوراند در این خصوص گفت: هنوز تحقیقات در مورد قتل مادر ۵۰ ساله و فرزند پسر وی که ۱۰ سال داشت تا زمان شناسایی قاتل یا قاتلین ادامه دارد.

وی افزود: جزئیات زیادی فعلاً وجود ندارد اما قتل در گاوداری در روستای کنده شهرستان هوراند اتفاق افتاده و تا زمانی که پزشکی قانونی اهر اعلام نکرده نمی توان گفت زمان دقیق قتل چه زمانی بوده است.

مقتولان به ضرب چاقو به قتل رسیده اند

سرپرست حوزه قضایی شهرستان هوراند خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد که مقتولان به ضرب چاقو به قتل رسیده اند اما شواهدی هم وجود دارد که قتل با اسلحه شکاری صورت گرفته است.

رنجبرزاده یادآور شد: پرونده ای در خصوص قتل در حوزه قضایی تشکیل شده و تا زمانی که قاتل شناسایی نشود به تحقیقات ادامه می دهیم.

پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از قتل مادر ۵۰ ساله به ضرب چاقو و فرزند پسر ۱۰ ساله وی با اسلحه شکاری دارد. این در حالی است که هنوز پزشکی قانونی شهرستان اهر نتیجه قتل را اعلام نکرده و قرار است فردا (چهارشنبه) بعد از بررسی نتیجه اعلام شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.