به‌دنبال اعلام این خبر تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.آنها پس از ورود به خانه با جـسد پسر ۹ ساله‌ای روی تخت روبه‌رو شدند.

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که پدر پسربچه مدتی قبل به خاطر اختلافات‌های خانوادگی از همسرش جدا شده و پدرام با پدرش زندگی می‌کرد. باتوجه به اینکه مرد جوان معتاد به «شیشه»بود و آثار کبودی روی گردن پسرک هم دیده می‌شد، مادرش با اطلاع ازمرگ وی، از شوهرش به اتهام قتل پسرش شکایت کرد. به همین خاطر مرد جوان بازداشت شد.

دیروز پدر پدرام برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و زمانی که در مقابل بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران ایستاد با رد اتهامش گفت: «پکیج دیواری خانه ازچند وقت قبل خراب شده بود و من به صاحبخانه هم موضوع را خبرداده بودم. شب حادثه با پسرم به حمام رفتیم و وقتی بیرون آمدیم حال هر دونفرمان خوب نبود. پدرام می‌گفت سرش گیج می‌رود و نمی‌تواند بخوبی نفس بکشد. به همین خاطرکمی او را ماساژ دادم که بعد هم خوابید. دو ساعتی گذشته بود که  سراغ پسرم رفتم که ببینم حالش چطوراست،ولی یکدفعه متوجه شدم بدنش مثل یک تیکه سنگ شده و نفس نمی‌کشد. سریع با اورژانش تماس گرفتم و به همسر سابقم-مادر پدرام- هم خبر دادم. همسایه‌ها با شنیدن سر و صدای من به خانه‌ام آمدند.مأموران اورژانس که رسیدند به معاینه دقیق پرداختند اما گفتند بچه‌ام فوت کرده. حالا هم از صاحبخانه‌ام به خاطر قصور در تعمیر پکیج دیواری شکایت دارم.»

شکایت ازهمسرسابق

اما مادرپسرک جانباخته نیزبه تیم تحقیق گفت: «از همسر سابقم به‌خاطر کشتن پسرم شکایت دارم. پدرام جمعه نزد من بود و غروب که پدرش به دنبالش آمد مثل همیشه گریه کرد و گفت نمی‌خواهد به خانه برود. او می‌گفت پدرش کتکش می‌زند و می‌خواهد او را خفه کند. من به غیر از پدرام دو تا بچه دیگر هم دارم و شوهر سابقم اجازه نمی‌داد که پدرام با آنها باشد. با این حال اصرارهای من و گریه‌های پدرام بی‌نتیجه بود و درنهایت شوهر سابقم او را با خودش برد. ساعت حدود ۳ نصفه شب بود که شوهرم با من تماس گرفت و گفت پدرام مرده و...وقتی به خانه‌اش رسیدم دیدم بچه‌ام روی تخت افتاده و دور گردنش قرمز است.حالا هم از شوهر سابقم به خاطر قتل بچه‌ام شکایت دارم.»

این اظهارات درحالی مطرح شد که پدر پدرام هیچ کدام از اتهاماتش را نپذیرفت و مدعی شد که هرگز پسرش را کتک نزده است. درحالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، پزشکی قانونی چند ساعت بعد اعلام کرد که پسر ۹ ساله بر اثر گازگرفتگی جان باخته است و هیچ جنایتی در کار نبوده است.

بدین ترتیب پدرپسرک به دستور بازپرس سجاد منافی آذر آزاد شد اما تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.