سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در یادواره ۳۳۵ شهید شهرستان بم اظهار داشت: شهید دارای جایگاه ارزنده‌ای نزد خداست تا آن جایی که شهید آرزو می‌کند بارها به دنیا بازگردد و در راه خدا کشته شود.

وی با بیان اینکه شهدا در دنیا نیز برکاتی دارند و آن بیداری انسان‌هاست افزود: شهید در واقع مانند ستاره درخشانی است که راه را نشان می‌دهد و شهادت مرگی بزرگ در ورود انسان به زندگی بالاتر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت استکبار را عاجز کرده است، افزود: دشمنان به دنبال آن هستند که کشور ما را شکست‌خورده نشان دهند از این رو عده‌ای مزدور را بر علیه ما اجیر کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با همه توان و قدرت نظامی که دارند، نمی‌توانند با مردم شهادت‌طلب ایران اسلامی مقابله کنند تصریح کرد: امروز تفکر، فرهنگ و منطق شهادت تا مرز دریای مدیترانه پیش رفته و دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

نقدی با بیان اینکه امروز دشمن با همه هجمه‌ها و ابزار و رسانه‌ها، علیه نظام جمهوری اسلامی برخواسته است افزود: دشمن امروز موجی از تبلیغات و شایعات علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده و تلاش می‌کند ما را متهم کند، چرا که نظام اسلامی درصدد ایجاد عدالت و مبارزه با فساد است.

وی با اشاره به اینکه امروز آمده‌ایم که با شهیدان میثاق دوباره ببندیم که در راه آنها ثابت قدم باشیم و دست از ولایت برنداریم گفت: تنها چیزی که امروز برای مقابله با دشمن و تحریم‌هایش به آن نیاز داریم تفکر و منطقی است که در دوران جنگ شهدا و رزمندگان داشتند و این تفکر چیزی جزء استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تولیدات ملی نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمن ساده‌ترین مشکلی است که انقلاب تاکنون با آن مواجه بوده است.

وی بیان کرد: امروز به جای درخواست واردات بی‌رویه باید به تولیدات داخل و توان علمی جوانان‌مان تکیه کنیم تا تحریم‌های اقتصادی دشمن با ناکامی مواجه شود.

نقدی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) موجب شد دست آمریکا از کشور و درآمدهای نفتی ما کوتاه شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.