امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال همراه با وینفرد شفر، سرمربی این تیم و بازیکنانی چون سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی کریمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی از موسسه محک بازدید و با کودکان حاضر در آن دیدار کردند.

کودکان و نوجوانان بستری در بخش‌های بیمارستان و اقامتگاه که از دیدن استقلالی‌ها ذوق‌زده شدند، با آنها عکس یادگاری گرفته و از تجربه‌های تماشای فوتبالشان صحبت کردند. مبارزان کوچکی که طرفدار این تیم بودند از دیدن بازیکنان محبوب‌شان ابراز خوشحالی کردند و طرفداران تیم رقیب با آنها مشغول کری‌خوانی شدند. یکی از کودکان استقلالی، مهدی رحمتی را باتجربه‌ترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران دانست و با خسرو حیدری درباره سانترش برابر پیکان گفت‌وگو کرد.

در طی این دیدار، بنیانگذار، مدیرعامل و برخی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره محک به رسم قدردانی از حضور صمیمی سرپرست باشگاه استقلال، سرمربی تیم و بازیکنان، تابلوی نقاشی را که توسط کودکان حامی محک نقاشی شده بود به باشگاه استقلال اهدا کردند و بازیکنان این تیم نیز پیراهن امضا شده خود را به محک هدیه دادند. در پایان این برنامه امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره مسئولیت اجتماعی ورزشکاران گفت: "خیلی خوب است که همه ما و مردم به مؤسسات خیریه‌ای مثل محک کمک کنیم و همراهی‌مان را با این اقدام نشان دهیم."

وینفرد شفر سرمربی استقلال نیز درباره تجربه حضورش در محک گفت: "حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کار خیلی سختی است و از تمام افرادی که برای این کودکان کاری انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم."

قدردان همراهی تمام یاوران محک هستیم که در روزهای سخت درمان کودکان مبتلا به سرطان، لبخند شادی و امید برای بهبودی را به فرزندان‌مان هدیه می‌کنند. باور داریم زیر این سقف فارغ از آبی یا هر رنگ دیگری، عشق و مهربانی مهم‌ترین رکن است و امیدواریم با تداوم یاری نیکوکاران سرزمین‌مان تعداد بیشتری از کودکان‌مان گل پیروزی‌شان در برابر سرطان را وارد دروازه این حریف سرسخت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.