سردار احمدعلی گودرزی گفت: ساعت ۷:۴۵ صبح امروز چهارشنبه ۲۳ آبان مأموران انتظامی فارس از وقوع یک فقره آدم ربایی در بلوار بعثت شهر شیراز مطلع شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران انتظامی و آغاز تحقیقات مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با متوقف کردن یک دستگاه خودرو پراید (سرویس مدرسه) پسر بچه ۱۰ ساله‌ای را از بین دانش آموزان آن سرویس ربوده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و طرح مهار در سراسر استان فارس به اجرا گذاشته شد.

گودرزی با بیان اینکه در این عملیات از گشت هوایی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان استفاده شد، افزود: با تلاش مأموران انتظامی خودرو پژو ۴۰۵ در یکی از ایست و بازرسی های شهرستان نی ریز متوقف و هر ۳ آدم‌ربا ‌دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان فارس با بیان اینکه پسر بچه ۱۰ ساله با هوشیاری و سرعت عمل پلیس در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگردانده شد، گفت: هر گونه اقدام مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با سرعت عمل و برخورد شدید پلیس مواجه خواهد شد و مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس اجازه عرض اندام به اینگونه افراد را نخواهند داد.

گودرزی با بیان اینکه شخصا و با استفاده از بالگرد روند اجرای این عملیات را تحت نظر داشته است، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس در رابطه با انگیزه آدم ربایان ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.