برای دومین بار در سال‌های اخیر ، جیانی اینفانتینو در تهران با برنامه عادل فردوسی پور به گفت‌وگو نشسته است . درحالی که معمولا در برنامه های سفری رئیس فیفا به فدراسیون های ملی ، برای رسانه های مکتوب فرصت کنفرانس خبری در نظر گرفته می شود ، فدراسیون فوتبال  برای دومین بار این فرصت را در اختیار عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ قرار داده است تا با جیانی اینفانتینو مصاحبه کند. 

مصاحبه ای که البته در مدیومی ۸۰ میلیون نفری برگزار می شود. عادل فردوسی پور هفته قبل گفته بود که این هفته به طور جدی در آستانه پایان ضرب الاجل برای رسیدگی به قانون بازنشسته ها ، برنامه ای ویژه خواهد داشت و حالا برای پکیج ویژه اش به سراغ اینفانتینو رفته. اینفانتینو که کمتر از ۸ ساعت در تهران حضور داشته و در ساعت استراحتش بعد از ورود به تهران این گفت و گو را انجام داده است.

حبر را سایت مدال منتشر کرده و مدعی شده که اینفانتینو تلویحا از تعلیق فوتبال ایران در صورت برکناری تاج گفته است درحالی که خود تاج بارها تاکید کرده برای ماندن با هیچ کس لابی نکرده و نمی کند!

«رئیس فیفا در مصاحبه‌ای ویدیویی با برنامه نود تلویحا اعلام کرده که در صورت برکناری تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود خواهد داشت. ، زمانی که اینفانتینو برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز به ایران آمد، عادل فردوسی‌پور تهیه کننده و مجری برنامه نود با هماهنگی مهدی تاج با رئیس فیفا یک مصاحبه ویدیویی انجام داده که این مصاحبه به احتمال فراوان در صورتی که تاییدیه‌های لازم را بگیرد امشب از برنامه نود پخش خواهد شد.
رئیس فیفا در این مصاحبه تلویحا اعلام کرده که در صورت جدایی مهدی تاج از فدراسیون فوتبال به دلایل غیرفوتبالی، فوتبال ایران تعلیق خواهد شد. گفتنی است پخش این مصاحبه منوط به اخذ تاییدیه‌های لازم است، هر چند پیگیری‌ها نشان داده که احتمال پخش مصاحبه اینفانتینو با فردوسی‌پور در نود امشب زیاد است.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.