مهدی تاج در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران درباره آماده شدن زمین کمپ تیم ملی گفت:  این اردو لذت بخش است که هم هتلمان اینجاست، هم مجموعه «پک» و هم زمین چمن آماده است. تیم ملی همین جا سرویس می گیرد. تیم ملی قبلا در زمین نفت تمرین می کرد و سپس به هتل استقلال می رفت. الان همه چیز برای خود تیم ملی است و بازیکنان در خانه خودشان تمرین می کنند. 

وی درباره جلسه اش با کی روش گفت: صحبت های خوبی راجع به بازی ها و اردوهای تیم ملی داشتیم. بازی های دیگری هم به جز ونزوئلا و ترینیداد و توباگو در نظر داریم که بعدا اعلام می شود.

تاج درباره مصاحبه نکردن بازیکنان تیم ملی یادآور شد: بله گفتیم امروز صحبت نمی کنند. ان شاءالله در آینده صحبت می کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه به سازمان لیگ سفارش کرده است بازی های معوقه پرسپولیس را جوری برگزار کند که پرسپولیس دچار مشکل نشود، گفت: باید بین سازمان لیگ و باشگاه ها تعامل باشد. سعی می کنیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.

تاج با اشاره به حضور اینفانتینو و شیخ سلمان روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران گفت: هر دو شرایط و نظم خوبی را در ایران دیدند و امروز پیام های تشکر جداگانه ای را داشتند. 

وی درباره تیم ملی فوتبال ساحلی هم خاطرنشان کرد: یکبار دیگر هم قهرمان شده بودیم ولی اینبار قهرمان جام بین قاره ای شدیم. برزیل سالها اول می شد ولی اینبار سوم شد. به تیم ملی ساحلی دست مریزاد می گویم که خوش درخشیدند و این اتفاق مبارکی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.