به گزارش  اسکای اسپورت، منچستر سیتی یک پیروزی پر گل دیگر را با گواردیولا تجربه کرد.

این بار فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر توانستند با ۶ گل تیم اوکراینی شاختار را در هم بکوبند.

گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از بازی، گفت: بسیار خوشحال هستم که ژسوس در این دیدار درخشید و توانست هت تریک کند. او بازیکن جنگنده‌ای است و به چنین درخششی نیاز داشت. من تا پایان فصل به همه بازیکنانم نیاز دارم. باید همه بازیکنان بدانند که تا چه اندازه به آن‌ها نیاز است. بار دیگر با ارائه یک بازی خوب به پیروزی رسیدیم.

او  در ادامه‌ اضافه کرد: باید این عملکرد خود را حفظ کرد. صدرنشین هستیم اما هنوز به دور بعد راه پیدا نکرده‌ایم. امشب شادی خواهیم کرد و فردا به دیدار حساس برابر منچستر یونایتد فکر خواهیم کرد. بعد از شکست در گام نخست برابر لیون و دریافت گل نخست بازی در برابر هوفنهایم شرایط سخت شد اما خوشبختانه الان وضعیت ما خوب است.

گواردیولا درباره ضربه پنالتی عجیبی که برای تیمش گرفته شد، گفت: می‌دانستم که پنالتی اشتباه بود. چنین گل زدن‌هایی را دوست ندارم. داوران نیاز به کمک دارند چرا که آن‌ها باید در چند ثانیه تصمیم بگیرند.

سرمربی منچسترسیتی در پایان، گفت: من ۲۳ بازیکن در اختیار دارم و همه آن‌ها باید بدانند که تلاش کنند. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا از همه بازیکنانم استفاده کنم. دیدار حساس برابر منچستریونایتد را در پیش داریم و باید در آن به پیروزی برسیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.