حسین ذوالفقاری در نشست مشترک روسای شورای پدافند غیرعامل استانداری یزد و کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان این‌که موضوع پدافند غیرعامل برای هر کشور امری ضروری است، اظهار کرد: نباید بحث پدافند غیرعامل را  موضوعی در کنار سایر اقدامات در نظر گرفت زیرا علاوه بر میزان تهدیدات و پیچیدگی آنها، روش اعمال تهدیدات این حوزه متنوع، پیچیده و متغیر است.

وی افزود:‌ اکنون که در آستانه موج دوم اقدامات آمریکا علیه کشور قرار داریم، شاهد این هستیم که آنها با تمرکز روی مسائل دیگر سعی دارند از تمام بسترهای موجود برای تهدید ایران اسلامی استفاد کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر موضوع پدافند غیرعامل گفت: تاکید رهبر انقلاب بر بحث پدافند غیرعامل مسئولیت همه ما را در حوزه‌های مختلف کشوری و لشگری مضاعف کرده است.

ذوالفقاری در پایان با بیان این‌که کارهای آموزشی، رزمایشی، مبنایی، نظری، تحقیقاتی و تخصصی تا حد بسیار خوبی توسط سازمان پدافند غیرعامل انجام شده است، تصریح کرد: استانداران باید زمان مشخصی را به صورت ویژه به این موضوع اختصاص دهند زیرا نتایج آن با حوزه‌های دیگر نیز همپوشانی دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.