سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت گرامیداشت سیزده آبان تاکید کرد: اینک در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  جهانیان اذعان نموده اند که انقلاب به درجه ای از بلوغ و توانایی رسیده که یک تنه ابهت پوشالی استکبار را فرو ریخته  و ملت های مظلوم و تحت ستم را به حرکت های  آزادی خواهانه رهنمون می گرداند.

۱۳ آبان ، روز مبارزه با استکبار جهانی ،  یاد آور درایت و تدابیر  آگاهی بخش  و  دوراندیشانه ی  حضرت امام خمینی (ره) به منظور رسوایی و بر ملا نمودن توطئه های شیطان بزرگ ، امریکای جنایتکار است . و اینک در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  جهانیان اذعان نموده اند که انقلاب به درجه ای از بلوغ و توانایی رسیده که یک تنه ابهت پوشالی استکبار را فرو ریخته  و ملت های مظلوم و تحت ستم را به حرکت های  آزادی خواهانه رهنمون می گرداند ، تا آنجا  که خیزش ها و جنبش های اسلامی یکی پس از دیگری با الهام از این  اقدام قهرمانانه به هماوردی و استکبار ستیزی بپا خیزند و با بهره مندی از اندیشه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)  بیداری ملت های اسلامی را رقم بزنند.

اینک مفتخریم که در سایه سار  تدابیر خردمندانه ی مقام معظم رهبری (حفظه الله) توانسته ایم موازنه های سست بنیان   شیطان بزرگ را درهم ریخته و تعریفی نوین با تکیه بر ارزشهای والای اسلامی به منصه ی ظهور بگذاریم.

امسال در شرایطی این روز تاریخی را گرامی می داریم که امریکای سلطه گر با تمام توان شیطانی و با بهره مندی از اعوان و انصار بی هویت و مزدور منطقه ای خود ، این روز تاریخی را بعنوان آغاز تحمیل دور جدید تحریم ها ی غیر انسانی و غیر حقوقی  قرار داده و با گستاخی و بی شرمی هر چه تمامتر کمر همت بر شکست این نظام الهی  و کینه توزی با مردم  همیشه در صحنه بسته است .

نظامی  که  به مدت چهار دهه با اتکا بر خداوند قادر متعال ، رهبری   دوراندیش  و حمایت بی دریغ ملت قهرمان ایران اسلامی ، مقابل گردن گشی ها و زیاده خواهی ها ، همچون کوهی سترگ ، محکم و مقاوم ایستاده و یقیناً این دسیسه نیز همچون توطئه های قبل سرنوشتی جز شکست  ، رسوایی و سرافکندگی برای  دشمنان کینه توز  در پی  نخواهد داشت.

این جانب با گرامی داشت روز ۱۳ آبان ، سال روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، سالگرد تبعید حضرت امام خمینی (ره)  به ترکیه  و روز دانش آموز را  ارج نهاده ،   به روان پاک  و پرفتوح  آن   امام راحل،  شهدای  دانش آموز درود می فرستم   و از درگاه خداوند منان  توفیق ادامه و پاسداری  راه شهدا  تحت رهبری  حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) و موفقیت روز افزون ملت بزرگ ایران را آرزومندم.    

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.