«علی دایی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران در جام حذفی باشگاه های کشور، اظهار داشت: بازی مهمی داریم و تلاشمان کسب پیروزی و ادامه حضور در جام حذفی است.

وی با بیان اینکه دیدار فردا بهترین فرصت برای جبران شکست مقابل استقلال در لیگ برتر است، ادامه داد: می خواهیم با ارائه نمایشی مناسب به برتری دست یابیم.

دایی گفت: هر چند «روزبه شاه علی دوست» را در اختیار نداریم، اما بازیکنان سایپا روحیه و انگیزه بالایی دارند. هر دیدار شرایط خاصی دارد و با تجربه ای که از دیدار قبلی با استقلال پیدا کرده ایم به دنبال برتری هستیم.

سرمربی سایپا تصریح کرد: سعی کردیم شرایط بدنی بازیکنان را بهبود ببخشیم تا با تمام توان با استقلال روبرو شویم.

سرمربی سابق نفت در مورد طلبش از این باشگاه، گفت: پیگیر این موضوع نبودم و هیات موسس باشگاه نفت باید پاسخگوی این مشکل باشند. متاسفانه نفت واگذار نشد تا در نهایت منحل شود که این اتفاق خوبی نیست.

وی خطاب به یک خبرنگار حاضر در نشست، گفت: اگر آن بالایی نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد. عالم و آدم جمع شوند و علیه علی دایی سناریو بسازند، نمی‌توانند کاری کنند.

دایی در خصوص اینکه گفته می شود به خبرنگاری در پایان دیدار برابر پرسپولیس سیلی زده است، توضیح داد: اگر با این دست‌ها به صورت کسی بزنم، جایی روی صورت او نمی ماند؟ صدا و سیما برنامه ای پخش کرد و می‌خواست متهم شوم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران افزود: در آن محوطه ورزشگاه تختی ۲۰۰ دوربین وجود دارد و چطور من به یک نفر سیلی زده‌ام و کسی آن را ندیده است. وجدان هم چیز خوبی است، بعضی‌ها وجدان خود را به چیزهای دیگر می‌فروشند.

دایی گفت: دوستان نوشته ‌اند با «رادوشوویچ» دروازه بان پرسپولیس درگیر شدم. هیچ درگیری وجود نداشت و بهتر است وجدان داشته باشید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: چرا کارمند صدا و سیما این مسئله را مطرح می‌کند، چون من با آنها مصاحبه نمی‌کنم. 

دایی افزود: چند روزنامه که شرایطشان معلوم است ۵۰ بار مطلب از من نوشته‌اند که این مرتبه باید جلویش ایستاد. همان روزنامه ‌ای که یکی از همکارانشان فرار کرد و با بیگانگان مصاحبه کرد و برای من مطلب زد، اما من ایستاده‌ام و کار می‌کنم و از هیچ کس جز از آن بالایی نمی‌ترسم.

دیدار تیم های سایپا و استقلال تهران ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فردا (پنجشنبه) از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.