عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: امسال اقدامات منظم و به صورت گسترده در حال اجرا است و همه اموری که لازم است، برنامه‌‌‌‌‌‌‌ریزی و در قالب طرح جامع اربعین دیده شده و به صورت گسترده در اختیار زوار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مرزهای زمینی مهران، چذابه و شلمچه برای زوار اربعین حسینی پیش‌‌‌بینی شده است، اظهار داشت: استان خوزستان کارها را خوب پیش برده است و از برنامه‌‌‌ای که باید انجام می‌‌‌دادند، جلوتر است و امسال در این مناطق مشکلی نداریم. امیدواریم در سال های بعد مسیر خدمات رسانی و امکانات و امور زیرساختی مهیاتر از این نیز باشد.

وزیر کشور ادامه داد: امیدواریم مردم عزیز ما به خصوص زوار گرامی که توفیق زیارت پیدا کردند، همه دستورالعمل‌‌‌ها و توصیه‌‌ها را رعایت کنند.

رحمانی فضلی ادامه داد: همه برای خدمت‌رسانی در اینجا حاضر هستیم، تا شرایط راحتی برای زوار فراهم شود و امیدواریم با ارتباط خوبی که بین زائران و مسئولان برقرار می‌شود، بتوانیم هر چه ‌بهتر خدمت‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیرویی که مسئولیت امنیت را مستقیما برعهده دارد و بقیه نیروها تحت امر آن کار می‌‌‌کنند در همه حوزه‌‌‌‌ها همچون صدور ویزا، کنترل ترافیک و سایر موضوعات کار خود را به درستی انجام داده است و امیدواریم خداوند متعال به همه کسانی که تلاش می‌‌کنند در دنیا و آخرت اجر اعطا کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.