برانکو ایوانکوویچ در این نشست خبری گفت: خوشحالم که امروز خبرنگاران زیادی اینجا هستند ما با پرسپولیس بهترین روزهایمان را سپری می‌کنیم و خوشحالیم که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم که برای دومین سال پیاپی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم و با تیم رقیب قطر بازی داریم. در مرحله گروهی با السد هم‌گروه بودیم و این نشان می‌دهد که گروه ما بسیار سخت و دشوار بود. در حال حاضر افتخار می‌کنیم که جزو ۴ تیم برتر آسیا هستیم و این طبیعی است که این موفقیت برای باشگاه و همچنین کشور ایران است. فردا همه از ما انتظار دارند تا نتیجه بگیریم.

 برانکو ادامه داد: فردا می‌خواهیم یک خوشحالی و شادی ورزشی را در استادیوم پر از تماشاگر داشته باشیم و این برای ما خیلی مهم است که هواداران بیایند چرا که آنها در شادی برد و شکست‌ها کنار ما هستند و از هر چیزی مهم‌تر هستند. همه تمرینات و کارهای ما برای هواداران است به هر حال ما امتیازی نسبت به حریف داریم اما این به آن معنا نیست که برنده هستیم. ما یک امتیاز روحی و روانی از السد جلو هستیم اما 90 دقیقه دیگر برای این بازی زمان باقی مانده است. درباره تیم السد باید بگویم آنها تیم باکیفیتی هستند و نشان دادند که تیم پرقدرتی دارند، آنها در دو، سه سال اخیر کنار هم بازی کردند و با گرفتن گابی تقویت شدند. تیم السد هشت ملی‌پوش دارد و بغداد الجزایری را هم در اختیار دارند.

 وی افزود: در کنار این بازیکنان، بازیکنان بین‌المللی مثل ژاوی و گابی حضور دارند و کیفیت بالایی دارند البته ما بازی السد و استقلال را در آزادی به خاطر داریم و آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم با چه روشی استقلال را بردند. ما در قطر نشان دادیم چه توانایی و چه دانشی داریم. طبیعی است که فردا همه بازیکنان باید عالی ظاهر شوند تا بتوانیم به مرحله نهایی صعود کنیم. من به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌دانم همه بازیکنان با تمام توانشان به میدان می‌روند.در حال حاضر همه بازیکنان سلامت هستند فقط امید عالیشاه مشکل کوچکی دارد. همین الان هم حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس در اتاق عمل برای جراحی رباط صلیبی پایش حضور دارد. از همین جا برای حسین ماهینی آرزوی عملی موفقیت‌آمیز می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر به زمین ورزشی برگردد. از بازیکنان انتظار داریم بخشی از انگیزه آنها این باشد تا برای کاپیتان دوم پرسپولیس بازی کنند تا نتیجه خوبی کسب کنند.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه از نظر روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس آماده بازی فردا هستند یا نه، افزود: بازیکنان آگاه هستند که چه بازی مهمی داریم می‌دانند چقدر این مسأله باارزش است که بتوانیم به فینال برویم. به هر حال ما شانس بالایی برای رفتن به فینال داریم اما هنوز هم می‌دانم که اگر به فینال نرویم واکنش‌ها به گونه‌ای است که انگار هیچ کاری انجام ندادیم.

 وی درباره اینکه بازیکنان این تیم در صورت قهرمانی در آسیا از تراشیدن سر صحبت می‌کنند و خود او هم عنوان کرده اگر قهرمان آسیا شود سیبیل می‌گذارد اظهار داشت: البته همه ما در ذهنمان این مسائل را به وجود می‌آوریم و دوست داریم قهرمان آسیا یا حتی قهرمان جهان شویم و این خواسته‌ها و انگیزه‌های منطقی است اما این بحث‌ها را برای بعد از بازی بگذارید.

 برانکو درباره اینکه سرمربی تیم السد از داوری بازی فردا صحبت کرد و امیدوار است که داوری منصفانه‌ای انجام شود، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم منظور سرمربی السد از این صحبت‌ها چه بوده و می‌بینید که من عادت ندارم درباره داوری حرف بزنم چرا که به داوران اعتماد دارم و به هر حال آنها انسان هستند و شاید اشتباه کنند اما مهم این است که این اشتباهات عمدی نیست. درباره داوری‌ها باید بگویم اگر کسی بخواهد از داوری‌ها گله داشته باشد من باید گله کنم. در دوحه از داوری گله داشتم اما به داوران اطمینان دارم و گله‌ای هم انجام ندادم تا حالا گلایه ای نکردم اما تا جایی که می‌دانم در 10، 11 بازی گذشته حتی داوران یک خطا را به ما هدیه ندادند.

 وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما در بازی رفت با توجه به مصدومیت ماهینی از سیامک نعمتی در این پست استفاده کردید و در بعضی از بازی‌ها از شجاع خلیل‌زاده استفاده کردید در بازی فردا کدام بازیکن به میدان خواهد رفت، گفت: من با شما موافق هستم سیامک نعمتی خیلی خوب بازی کرد و به احتمال زیاد در آینده در این پست بازی کند خوشحالم بازیکنانی در پرسپولیس بازی می‌کنند که توانایی این را دارند که در چند پست بازی کنند. مثل شجاع و انصاری که می‌توانند در چند پست بازی کنند ولی اگر دوست دارید ترکیب اصلی را برای شما بگویم حتی می‌توانم ترکیب السد را هم به شما بگویم تا شما مطلع شوید.

 برانکو در پایان گفت: همه را به بازی فردا دعوت می‌کنم نمی‌دانم اطلاعاتم دقیق است یا نه، پرسپولیس برای اولین بار است که در نیمه‌نهایی در آزادی بازی می‌کند. امیدوارم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و همه چه در زمین و چه در بیرون زمین بازی زیبایی را شاهد باشند.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.